בת שבע ניגרי ז"ל שנרצחה בפיגוע הירי שאירע בהר חברון, הובאה הערב (שני) למנוחות בבית העלמין בכפר עציון. ניגרי נרצחה מוקדם יותר לעיני בתה, שניצלה בנס. אדם נוסף ששהה עמן ברכב, נפצע באורח קשה. 

"אחות בלב ובנפש": חברתה של בת שבע שנרצחה בפיגוע נפרדת בעצב
ביקורת בקואליציה על המצב הביטחוני: "מדינת ישראל חייבת לחשב מסלול מחדש"

בתה בת ה-12, שהייתה עמה ברכב בזמן הירי ספדה: "אני מבקשת ממך אמא, שתשמרי עליי, על אבא ועל כולם. מקנאה במלאכים שזכו בך למעלה בשמיים, ובטוחה שטוב לך שם. תמיד תהיי אצלי בלב, והילדים שלי ידעו איזו אמא לביאה הייתה לי".

תושב בית חגי ספד לה והתייחס לבעלה של בת שבע ז"ל: "אתה יודע כמה בת שבע יחד איתך ניצלה כל יום. כמה קשיים עברה ותמיד הייתה עם חיוך. החברות הקרובות מעידות כמה שמחה הייתה לה. החיוך שאף פעם לא מש מפניה, תמיד עסוקה בלהרבות טוב וחסד. עסוקה בלגדל את התא המשפחתי וכמה ניסתה בכל כוחה לעזור לילדים שלה מבטן וגם אלה שלא. חלל עצום נפער היום בקרבנו. כל חייה עשתה רק טוב, חייה היו מלאים בנתינה, באהבת הזולת. הישוב בית חגי לא זע ולא נע. אנחנו נמשיך לגדל ילדים ולעשות חסד".

אחת החברות של בת שבע ספדה: "כל החברות שפה יעידו על השמחה האינסופית שלך, אני חושבת שכולם פה ביישוב זכו להכיר אותך כי אי אפשר לפספס כזאת שמחה, כזאת הכרת הטוב. ישבנו יחד לקראת המצווה של שיראל ותכננו איזה דברים תאמרי בבת המצווה, החיוך שעלה על פנייך כשתיארת את ההיריון שלה. בתעצומות נפש אתם משמשים משפחת אמנה ופותחים את ביתכם לילדים המתוקים. יחד איתך עברנו רגעי שמחה וגם רגעי משבר. את חברת נפש שמפרגנת ויודע לתת עצות חכמות".

כאמור, בת שבע נגרי בת ה-40 נרצחה, ואריה לייב בן 39 נפצע קשה מירי שבוצע לעבר רכב בו שהו בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים, בין הכפר יטא לחברון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם במקום טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל אולם נאלצו לקבוע את מותה, והפצוע פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. באורח נס, ברכב שהתה גם בתה של נגרי בת ה-12 שלא נפגעה