שיפור חל במצבו של אריה לייב, שנפצע אתמול בפיגוע הירי בדרום הר חברון, כך נמסר היום (שלישי) מבית החולים סורוקה. לייב נושם בכוחות עצמו ובהכרה מלאה, ובשל פציעתו הקשה צפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים.

יאיר ליאור, חמו של הפצוע בפיגוע, סיפר למעריב כי "הוא מדבר וזוכר מה קרה". לדבריו, "הוא אמר שמע ישראל ווידוי כשירו עליו, פסוק שאדם צועק לפני שהוא מת - וידוי על החטאים. הוא המשיך לנהוג באוטו כמה מטרים טובים עד שהגיע לרכב של השומרים. הוא צפוי לעבור למחלקה האורטופדית".

למעריב נודע כי ללייב, שאסף בטרמפ ברכבו את בת שבע נגרי ז"ל ובתה, הייתה מצלמת רכב שסייעה לכוחות הביטחון לאתר את החשודים בביצוע הפיגוע.

שני פלסטינים נעצרו בחשד לביצוע הפיגוע בהר חברון; הערכה: קיבלו סיוע מגורם נוסף
פיגוע מחריד: בת שבע נגרי נרצחה לעיני ביתה, נהג שאסף אותן נפצע קשה

כאמור, לייב בן ה-39 נפצע אתמול קשה מירי לעבר רכב בו שהה בכביש 601, סמוך לצומת הכבשים, בין הכפר יטא לחברון. עמו ברכב שהתה בת שבע נגרי בת ה-40, שנרצחה בפיגוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. באורח נס, ברכב שהתה גם בתה של נגרי בת ה-6 שלא נפגעה.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]