גל החיסולים במגזר הערבי: חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן שוחחה הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ואודי סגל בתכניתם ב-103FM, והפנתה אצבע מאשימה על אופן ההתנהלות של המשטרה מול הפשיעה הנמשכת במגזר הערבי. "יש הרגשה של הציבור הערבי שאנו מופקרים לידי ארגוני הפשע", טענה. 

חיסול נוסף במגזר הערבי: מנכ"ל עיריית טירה נורה למוות
טבח באבו סנאן: ארבעה נרצחו, בהם מועמד לראשות המועצה

עוד הוסיפה: "יש הרגשה שהמשטרה מפקירה אותם. מגיעה באיחור, ויודעים שבסופו של דבר לא יתפסו את הרוצחים, ושפענוח של מקרה רצח לא קיים אצלנו". 

כמו כן, האשימה את שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אני חושבת שיש כוונה של הבשר למוטט את הרשויות המקומיות הערביות. עכשיו נזכרה מדינת ישראל? מי שהתריע על כוונת ארגוני הפשע לזכות בכסף אלו ראשי הרשויות. במקום לחזק אותם, לתמוך אותם ולספק להם הגנה, מענישים ציבור שלם על כישלון המדינה עצמה להתמודד עם ארגוני הפשע. הארגונים הללו הם באחריות המשטרה".

"כולנו מטרות ניידות, אתמול היינו בישיבת חירום של ועדת המעקב, וכמה וכמה ראשי רשויות מאוימים, יכול להיות שזה יגיע והגיע לחכ"ים, אנו מתנהלים מתוך הבנה שהחיים והביטחון שלנו מופקרים", הוסיפה. 

לסיום, אמרה: "כל הכבוד לשר ארבל שרואה את הסכנות הקיימות, הגיע הזמן שהממשלה תשקול אם היא רוצה לפעול נגד ארגוני הפשיעה או לא. מבחינתנו היא לא פועלת. מחפשים דרכים איך להעניש את הציבור. צריך שיקרה טבח כדי שיקבלו החלטות פוליטיות במקום לקבל החלטות לתפוס את הרוצחים?".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]