חיים לוינסון וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (רביעי) ברדיו 103FM בשיחה על פמיניזם והסרות שיער, זאת בעקבות מחאה של המפגינה נאווה רוזיליו, שבין היתר חשפה את שיער גופה והעירה על שיערו של ח"כ רוטמן. כצפוי, הטונים של השניים עלו וויכוח נוצר בנושא.

"למה אתה משתמש כל הזמן בביטוי נהרג?", שאל לוינסון. מגל הסביר כי "כשזה כוחות הביטחון, בעיניי זה לא רצח. חייל תפקידו להגן ולשמור על המולדת ועל האזרחים, הוא לא נרצח בכוונת תחילה, אלא בתוך מלחמה. חייל נהרג במלחמה. במלחמה חיילים ולוחמי כוחות הביטחון נהרגים ואזרחים נרצחים". בנוסף, על הטבח באבו סנאן טען כי האירוע צריך להיות מוגדר כרצח. 

בהמשך, התייחסו השניים לדברי המפגינה נאווה רוזוליו, שמחתה באשר לאסתטיקת הגוף שלה והעירה על שיערו של חבר הכנסת שמחה רוטמן. "איפה כל המשועממים והמשועממות בדיונים של פגיעה בסממני גוף, כשהגברת המשועממת נאווה רוזוליו צוחקת על השיער של שמחה רוטמן?", תהה מגל.

לוינסון אמר בתגובה: "איך זה מטריף אותך, זה מדהים. אני מגיש את התוכנית איתך ולא עם נאווה רוזולויו. אני חושב שזה פסול ומגונה, אין שום צורך והצדקה כמעט בכל מקרה להתעסק למראה החיצוני של האנשים, לשיער שלהם, להרגלי הטיפוח שלהם. באופן כללי, אל תגיד לי שהשמנתי, אל תגיד לי שרזיתי, אל תתערב לי בחיים האישיים". 

"גם ארץ נהדרת צחקו על השיער של רוטמן", ציין מגל. לוינסון השיב כי "אין שום הצדקה לשום עיסוק במראה חיצוני של אנשים. אני חושב שיש פה משהו מאוד עמוק, כי הנושא הזה מאוד מעסיק אותך, הפמיניזם". ינון אמר בתגובה: "אני בן חורין בניגוד אליך - שאתה עבד, הפכת להיות עבד של נאווה רוזולויו". לוינסון ענה: "אם אתה עבד השם, אתה בהכרח עבד הפמיניזם. ינון סיכם: "נכון. לפחות אותו פמיניזם שכופר במסורת היהודית." 

בהמשך, התייחסו לסרטון שהופץ ברשתות: "לפי הסרטון של החייל שמבקש עזרה, אם הוא מתנגד לרפורמה הוא מקבל עזרה - זה מיצג שקרי", טען לוינסון. מגל השיב: "המציאות היא שחיל האוויר בא לסייע לכוחות הקרקע לפי הרפורמה. אם יש רפורמה, אין תקיפה באיראן והוא לא מגיע לעזור לכוחות החי"ר, ואם אין - הוא מוכן להואיל בטובו ולתקוף באיראן".

"אני מגלה שאתה מעלה עליי סרטונים שלמים שכלב לא אומר לי עליהם מילה", אמר לוינסון בתגובה. "זה לא מעניין אף אחד חוץ ממאה רמי בן יהודה שאתה מטפח. נעבור לציוציו של איזה גאון בשם ינון מגל".   

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm