האסון בנחל דוד: חברה של משפחת לוי שאיבדה הבוקר (חמישי) את יהודה בן השמונה במפולת האבנים בשמורת עין גדי סיפרה ל"מעריב": "ההורים חברים קרובים שלנו וגם יהודה למד עם הילדים שלי באותה כיתה".

טרגדיה בדרום: יהודה לוי בן ה-8 נהרג ממפולת סלעים בשמורת טבע

ילדיה עוד לא למדו על האסון הקשה. "הם פה לידי אבל עוד לא סיפרתי להם שהוא לא בחיים יותר", היא אמרה. "אין לי מושג איך עושים את זה. אסון גדול נפל עלינו, כולנו בתדהמה".

מטפלת של יהודה מהגן סיפרה כי ״הוא היה אצלי במעון, עצוב כל כך. טיפלתי בו עד גיל 3. אני בהכחשה שזה קרה, לא מסוגלת לעכל שזה אמיתי״.

במועצה האזורית בקעת הירדן, שבאחד מיישוביה מתגוררת המשפחה, הביעו את תנחומיהם ומסרו כי אנשי המועצה, הצוותים הפדגוגיים וצוותי הצח"י מגויסים כדי לתמוך וללוות את המשפחה ותושבי היישוב.

מוקדם יותר היום, כאמור, נהרג יהודה לוי, ילד בן 8 מהיישוב חמדת, ותשעה נוספים נפצעו קל-בינוני כתוצאה ממפולת אבנים בשמורת הטבע עין גדי-נחל דוד שבדרום. הפצועים הם ילדה כבת 4 במצב בינוני, אישה כבת 40 ונערה כבת 12 במצב קל עד בינוני, גבר כבן 40, גבר כבן 20 וילד כבן 8 במצב קל ובנוסף 2 נפגעי חרדה שהיו עדים לאירוע. הפצועים פונו לבתי החולים סורוקה, הדסה ובית החולים ספרא בתל השומר.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור המטיילים שלא להגיע למסלולי הטיול שבנחל דוד וערוגות, שנסגר לציבור המטיילים, עד להודעה חדשה בדבר הסרת הסכנה להידרדרות אבנים והחשש למפולות סלעים באזורים אלו".