ינון מגל וחיים לוינסון פתחו הבוקר (ראשון) את התוכנית המשותפת שלהם ב-103FM עם התייחסות למחאת הרפורמה המשפטית בנקודות שונות ברחבי הארץ, כאשר לוינסון תהה בנוגע להפגנת הימין הצפויה בספטמבר, לאחר שינון טען שלא מגיעים אנשים למחאות בקפלן: "אני חושב שיש לכם הפגנה, יש מודעות באיילון. נראה לי בירושלים. יש שם קולאז' של שופטי בית המשפט העליון. בואו נראה את האלפים שלכם", אמר. עוד הוסיף: "ביולי כשזה התחיל להתלהט ראית אנשים יוצאים ברחובות".

ינון השיב: "אתה עכשיו מבקר אותי על דברים שאגיד עוד שבוע?"

חיים: "אני מתרחש, בעוד עשרה ימים. הפגנת החירות בירושלים". 

ינון: "יש גם הפגנה בבני ברק השבוע, שהולכים לבני ברק אנשי ימין. אתמול היו אלפים בודדים בקפלן, אמרו לי 5,000. בתמונות רואים שאין אנשים". 

חיים: "אני מבטיח לך שאם תמשיכו בתוכניות שלכם, תראו חזרה את האנשים ברחובות".

ינון: "סעדה אמר לי בפטריוטים שבמושב הבא חוק הוועדה לבחירת שופטים יחוקק". 

חיים: "מהתרשמותך הוא קובע משהו?"

ינון: "הוא יודע משהו". 

חיים: "מה אתה עושה בראש השנה? יש לך תוכניות?"

ינון: "לא יודע. מה עם בן גביר? לא קפץ לך הבן גביר? אתה ובלה? אתה לא רוצה שנדבר על זה? אתה בטנטרום על בן גביר, אין לך ביקורת על בן גביר?"

חיים: "אני חושב שהמציאות יותר חשובה ממה שבן גביר אומר. היהודים שנרצחים בקרית ארבע יום יום, זו לא אחריות שלו כחבר קבינט וחבר בממשלה? האחריות היא בראש ובראשונה של נתניהו, אחרי זה של גלנט, אחרי זה של הקבינט המדיני ביטחוני". 

ינון: "האחריות היא קודם כל על הרוצחים, אחר כך על הרשות שממנת אותם, אחרי על החברה הערבית שמפרגנת ותומכת בהם, על הרוצחים מטילים את האחריות". 

חיים: "ברוצחים לא בחרנו. אחרת בשביל מה אנו צריכים ממשלה אם האחריות היא על הרוצחים?"

ינון: "תן לי דוגמה אחת למשל במה השתנתה מדיניות הצבא ביו"ש או מדיניות אלוף הפיקוד, הרמטכ"ל, המחט"ים או החיילים בעמדות בין הממשלה הקודמת לזו?" 

חיים: "הנוכחית שמה בראש מעייניה את ההסתתה הלאומית, היא מייצרת אווירה שהיא רוצה מלחמה כי היא נהנית מכאוס. אני חושב שאנחנו רואים את התוצאות של זה בשטח". 

ינון: "זו טענה שכביכול בן גביר וסמוטריץ' נהנים מרצח. שאלתי אותך מה השתנה בפעילות צה"ל כלפי הערבים, או שהכל זה עניין של אווירה. רק אווירה אתה אומר". 

חיים: "תשאל את עצמך האם היית רוצה להתגייס למשטרה כשבן גביר השר לביטחון פנים, רוב האנשים הנורמליים מתרחקים מהממשלה. שנה שעברה ראית ירידה במספר מעשי הרצח במגזר". 

ינון: "הכל המשיך, אתה סתם מחרטט. אתה סתם מקשקש, שאלתי אותך לגבי פעילות צה"ל, משהו השתנה במשטרה? אתם חוגגים על הדם, והכל בטיעוני קש אוויליים של בן גביר וסמוטריץ'. 14 מנדטים הצביעו לבן גביר וסמוטריץ', 30 אחוז מהחיילים, אתה תגיד לציבור מה להצביע? אתם לא מקבלים את החלטת הציבור? "

חיים: "סיימת לצעוק?" 

ינון: "הוא רוצה לעשות מהלכים, לא מאפשרים לו, הוא רוצה מינויים לא נותנים לו, רוצה להתערב במדיניות לא נותנים לו. אבל מה? כשיש עלייה במקרי הרצח, באים לפוליטיקאי. זה לא נשמע לך בדיחה?" 

חיים: "מה צריך שר?" 

ינון: "צריך שר שיכול להתערב". 

חיים: "אז למה צייצת כל הזמן נגד בר לב? מה יש לך נגדו?" 

ינון: "תקפתי או על זה שהוא האשים את ביבי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM