סמוך לחצות (בלילה שבין שלישי לרביעי) רוכב אופנוע ירד מכלי הרכב כשקסדה לראשו, נכנס לחצר הבית וירה לעבר ביתו של ד"ר סוהיל דיאב, ראש מועצת טמרה. לא נגרם לו נזק, אך נגרם נזק למבנה. מיד לאחר מכן הוא נמלט מהזירה. בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות האירוע נבדקות. שלושה חשודים נעצרו והם יובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

האלימות בחברה הערבית משתוללת ובמגזר זועמים: "אנחנו חלק מהמדינה, איפה המשילות?"

בשיחה עם מעריב מדבר ראש המועצה על תחושותיו לאחר האירוע החמור ומספר: ״אמש ירו על הבית שלי. ההרגשה הכללית רעה מאוד - אבל מצד שני ברוך השם השכנים או המשפחה לא נפגעו וזה הכי חשוב״. 

לדברי סוהיל, הוא גילה על הירי לעבר ביתו, רק דרך הרשתות החברתיות: ״בזמן הירי, לא הייתי בבית ונכחתי בפגישה אצל ממלא מקום ראש העיר, דיברנו על דברים שקשורים לעירייה. אחר כך התקשרו מהמשטרה ושאלו אותי אם באמת הייתה פגיעה או ירי על הבית שלי. אמרתי שלא ידוע לי. בהמשך התקשר אליי מפקד התחנה ושאל שוב אם ירו על הבית שלי, אמרתי שלא ידוע לי ושאבדוק. בהמשך, קראתי וגיליתי דרך הרשתות החברתיות שירו על הבית שלי. נסעתי לשם מהר ובכניסה לבית ראיתי את המשטרה ואת השכנים. למזלי אף אחד מבני המשפחה לא היה בבית״.

למרות האיומים והניסיונות לפגוע סוהיל נחוש להמשיך לשרת את התושבים בתפקידו הציבורי: ״אני משרת את התושבים, אני אמשיך לעבוד ביושר למען רווחתם. לפעמים משלמים מחיר - וזה המחיר שאני משלם. זה אף נותן לי יותר אנרגיה להמשיך לשרת את התושבים ולתת את המיטב בכל הכוח. בחיים לא נכנעתי - ובחיים גם לא אכנע. המשטרה כבר עצרה שלושה חשודים במעשה שנמצאים בחקירה. מקווה שיגיעו לחקר האמת״.