ינון מגל וחיים לוינסון נפגשו הבוקר (ראשון) בעמדת השידור ואולפן תחנת 103FM וסקרו יחד את החדשות בזירה המדינית והפוליטית. בפתח הדברים, התייחסו השניים להפגנות רחבות ההיקף של תומכי ומתנגדי המשטר האריתראי, ותגובות המשטרה. 

חשש מגל נוסף של עימותים: "תומכי המשטר שנמצאים פה הם שליחים"
לקראת בדיקת מח"ש: "אם השוטרים היו רוצים להרוג - היו הורגים"

"השמאל, בהובלת בג"ץ, ארגנתם לנו סופ"ש נפלא בדרום תל אביב", טען ינון. "במשך שנים הממשלות ניסו לפתור את הבעיה עם המסתננים, ובג"ץ תקע להם מקלות בגלגלים. אין סוף חוקים שבג"ץ פסל, וזו רק ההתחלה. עוד לא התחלנו לגרד את האירוע. הם רבים ביניהם, כשהם יתהפכו עלינו אנשים יתחילו להבין לאיזה ברוך נכנסנו". 

עוד תיאר, כי "שופטי בג"ץ לא יכולים לומר שידיהם לא שפכו את הדם. יש שוטר עם חשש לנזק מוחי מהאירוע. יש פה קטע כל השנים להיכנס במשטרה, ואחר כך מתפלאים שאין משטרה. כל הכבוד לשוטרים שאתם מגנים עלינו. אני באופן קבוע נותן גיבוי למשטרה לעשות צדק, גם בסיפור של אהוביה סנדק ז"ל, יצאתי נגד הבייס. מעצבן אותי שלא נותנים גיבוי לשוטרים, אין לכם גבולות".  

נזקי המחאה האלימה של מבקשי המקלט האריתראים. צילום: דוברות המשטרה

"מאז שנתניהו ביטל את מתווה האו"ם בשנת 2018, מה הממשלה עשתה כדי לקדם את הנושא?", שאל חיים. "אין לך מושג על מה אתה מדבר. מאפריל 2018, באילו צעדים נקטה הממשלה? באת מאוד עצבני, זה לא עושה עליי רושם. אותי זה לא מרשים", הוסיף.