פיצוץ חריג אירע הבוקר (ראשון) ברכב, בשכונת קריית אליעזר בחיפה. באורח נס, נהג הרכב יצא ללא פגע ונמלט מהמקום ולא נרשמו נפגעים באירוע. 

נס בחיפה: רכב התפוצץ בשכונה בעיר, הנהג יצא ללא פגע

שוחחנו עם אנג'לה, תושבת השכונה ועדת ראייה שסיפרה לנו אודות הפיצוץ. ״אני גרה בסמוך למיקום שבו אירע הפיצוץ. היה בום נוראי וחזק שהחריש את אוזניי. מיד יצאתי לראות מה מתרחש״, היא מספרת ומוסיפה: ״אני מורה לנהיגה, ותמיד עוברת עם תלמידים בצומת בו הרכב נשרף - ממש כל חמש-עשר דקות. במקרה לא הייתי בסמוך לאותו רכב, אחרת היה יכול לקרות אסון״. 

עדת ראייה אחרת סיפרה: ״אני גרה בשכונה, וקניתי ירקות לפני העבודה בסופר. לאחר מכן, המשכתי לתחנת האוטובוס. לפתע שמעתי בום מטורף, ואז עוד אחד. בהתחלה לא הבנתי מה קרה, חשבנו שאולי זה משהו ביטחוני, אולי פיגוע״. 

היא התייחסה לבהלה שהתפתחה במקום: ״אחר כך שמעתי צעקות של אנשים שנבהלו ממש, ראיתי עשן ואש שמתפשטת במהירות. אנשים החלו בריצה - אז רצתי יחד איתם. פחדתי מאוד. התרחקתי, אך עדיין ראיתי שהרכב עולה באש, ואף הרכבים שהיו צמודים אליו. זה ממש מזל שלא נפגעתי, הייתי בצומת סמוך לרכב שלוש דקות לפני הפיצוץ עצמו״. 

לטענתה, זה לא המקרה הראשון שבו ככל הנראה ישנה אלימות ופשע באזור: ״זו לא הפעם הראשונה שמכוניות מתפוצצות גם ביום וגם בלילה - או שיש מקרי אלימות בשכונה. זה נראה שיש מאבקים מסוימים בשכונה בין עבריינים, ונמאס לנו מאוד המצב, היינו רוצים שזה ייפסק כבר. לא רוצים שיווצר מצב שתושב השכונה ייפגע מפעילות עבריינית שהוא לא קשור אליה בכלל״.