ים מסיקה, חיילת צה"ל בת 20, נהרגה הבוקר (רביעי) מפגיעת רכבת בנתניה, לאחר שככל הנראה איבדה את הכרתה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ולאחר חילוץ ממושך קבעו את מותה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א נועם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעירה לכודה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי תוך כדי חילוץ ולאחר שחולצה ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

בבית המשפחה בשכונת ותיקים בנתניה התאספו החל משעות הבוקר, בעת הגעת הבשורה המרה, חברים, משפחה ושכנים המומים. אריאלה, אמה של ים, שמסרבת להאמין כי בתה שיצאה בבוקר לתחנת הרכבת לעוד יום בצבא - התמוטטה תוך כדי שהיא צועקת ״לקחו לי את הבת״. 

סיגל זרוג, שכנה של המשפחה, ספדה בפייסבוק: ״אבל כבד ירד בנתניה ובשכונה שלנו. ים היא פרח שנקטף. זה לא נתפס, אני לא מאמינה ועדיין לא מעכלת. ים אהובה, לעולם לא נשכח אותך - היפה ותכולת העיניים. הלב שלנו נשבר״.

חברתה, לורין קדוש ספדה לה: ״מה שווים החיים בלעדייך? איך קמים בלי הודעה בבוקר ממך? בלי חיוך שלך? החברה הכי טובה שלי מגיל 13, לא מעכלת שרושמת עלייך בלשון עבר כשרק שלשום היית איתי. מבטיחה תמיד להתפלל עלייך, המלאך השומר שלי, ויודעת ובטוחה שתלווי אותי בכל צעד בחיים. נחנקת מדמעות, רועדת ובעיקר מתקשה להשלים, את איתי בכל נשימה שלי״.

מור זבולוני, חברה מהשירות הצבאי כתבה על ים: ״ימי, אהובתי. אני לא מעכלת, הלוואי שאני בחלום. איך אפשר לקחת דבר טהור כמוך מהעולם? בכית איתי, צחקת איתי, דאגת לי כמו אימא, היית איתי. איפה את עכשיו בזמן שאני בוכה עלייך?״.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, מסרה: ״אבל כבד נפל על עירנו נתניה בעקבות מותה של החיילת ים מסיקה ז״ל שנפגעה הבוקר מרכבת, לאחר שאיבדה את הכרתה ונפלה על מסילת הרכבת.  ביקרתי את המשפחה האבלה ושוברת הלב בשכונת ותיקים. אובדן קשה מנשוא. אני שולחת תנחומים להורים שהותירה אחריה, אריאלה ושמעון, לשלושת אחיה ולמשפחה כולה. יהי זכרה ברוך״.

מסיקה הותירה אחריה את הוריה - שמעון ואריאלה ושלושה אחים ואחיות, היא תובא למנוחות הלילה ב-22:00 בבית העלימין הצבאי בשכונת בן ציון.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]