ביום ראשון של מוצאי ראש השנה תשפ"ד, נערכה הגרלת הלוטו הראשונה לשנה העברית שהניבה זוכה בפרס הראשון בלוטו בסך של חמישה מיליון שקלים. הזוכה, המתגוררת באזור השפלה, הגיעה מלווה בבעלה וסיפרה: "המספרים שזכו מלווים אותי כבר שנתיים והם מהווים צירוף של תאריכי הלידה של בני המשפחה הקרובים".

צעיר מאזור המרכז זכה ב-30 מיליון שקלים בלוטו: "מתכנן להמשיך ולחסוך"
נעים להכיר: התינוקות הראשונים לשנת תשפ״ד

"לפני כשנתיים כשנולד הנכד האחרון, החלטתי שזה הצירוף שבו אני דבקה עד לזכייה המיוחלת!". עוד שיתפה הזוכה: "כשרכשתי את הכרטיס בערב החג, אמרתי לעצמי שתהיה לנו שנה טובה והתחלה טובה, ממש שלחתי מסר ליקום ואני כל כך שמחה שהיקום הקשיב ושמע אותי".

את דבר הזכייה גילתה הזוכה בצאת החג, "בראש השנה היינו עם בני המשפחה בבית מלון לחגוג את החג, בשעות הערב לאחר שכל אחד חזר לחדרו,  הדלקתי את הטלוויזיה בזמן שידור הגרלת הלוטו. האמת, זו הייתה הפעם הראשונה שצפיתי בהגרלה בשידור חי. כשהתחילו לצאת הכדורים, אני פתאום מגלה שאלה המספרים הקבועים שלי. עוד מספר ועוד מספר. מאוד התרגשנו מהזכייה והחלטנו לבדוק את העניין לעומק יום למחרת כשחזרנו לביתנו. כשחזרנו, עברנו דרך דוכן וקיבלנו אישור למה שכבר ידענו, שזכינו!".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"החלטנו לספר לילדים שלנו ורק להם", סיפרה הזוכה והוסיפה: "התקשרנו לכל אחד וכמובן שבצד השני של הטלפון לא האמינו לנו. יש לנו חיים טובים, התאהבנו ממבט ראשון לפני 50 שנה, הקמנו משפחה לתפארת ואנחנו כל כך מאושרים שזכינו. אנחנו מתכננים לחלק את הזכייה בין הילדים על מנת שכל אחד ישדרג את חייו וכמובן כמו בכל שנה ניסע לטיול משפחתי מורחב, אולי הפעם ניסע לדיסנילנד, נכדינו מאוד רוצים לנסוע לשם".

בצאתה מבית מפעל הפיס שיתפה הזוכה: "יש לי משפט שאני תמיד אומרת כשאני רוכשת כרטיס: 'אם אני מגיעה לרכוש, סימן שאני אופטימית לגבי סיכויי הזכייה'".