כמדי בוקר, שבו בן כספית וינון מגל אל אולפן השידור, וסקרו יחדיו, בדרכם המיוחדת, את כל המתחדש בזירה המדינית והפוליטית מן העת האחרונה. אז מאיפה הכול התחיל? מהרגלי השינה של כספית ששיתף בגילוי לב. "הלילה לא הצלחתי להירדם, ועכשיו אני מבין למה - לא ידעתי כמה היה הרייטינג של 'הפטריוטים'". 

מגל החליט לנצל את המומנט, ולהזכיר את עניין הפטור מהוויזה האמריקאית, ואמר: "תראה מה זה, נפלה עלינו הוויזה. אנשים אומרים שיירדו מהארץ וכל מיני דברים, ועכשיו יש ויזות לאמריקה. הכול מתנדף". חרף העייפות, כספית לא נשאר חייב, והזכיר שמי שפעלה לטובת הפטור מהוויזה האמריקנית היא איילת שקד. "איך אמר ברק רביד? 'כשנתניהו רוצה לקבל צ'ופר, הוא ישלם כל מחיר'".

לגבי העימות בתפילות ביום כיפור, אמר מגל כי "כל אירוע הפייק שאמרתם שהוא על הרפורמה - פתאום זה על המרחב הציבורי, על הדרת נשים. נגעתם ביום כיפור נגעתם ועם ישראל אמר לכם 'עברתם את הגבול. בקודשי ישראל לא תיגעו'. מדובר באירוע מטורלל לחלוטין, אבל זה לא יעבור. אתם התבלבלתם".  

לדברי כספית, "יש היום חוק, יש אורח חיים, קוראים לזה סטטוס קוו, יש אלפי בתי כנסת בישראל, בתל אביב יש מאות, נכנסים פנימה, מתפללים בהפרדה, אין שום בעיה. אבל באותה מידה שאסור להפריד, לפחות בערים הליברליות בין גבר לאישה, מסיבה שאינה בריאותית, זה החוק כרגע". 

מגל השיב: "מי אתם בכלל? אנחנו רוצים להתפלל בהפרדה. מאיפה הבאתם את השטויות האלה?", המשיך מגל, והוסיף: "אתם מעזים להגיד את המילים סטטוס-קוו? מאיפה הבאתם את הקשקוש הזה? זה לא נורמלי. אתם מתעסקים עם היהדות? לא מצאתם עם מי להתעסק? יש לכם טעות. בעניין הזה אנחנו לא נוותר ואי אפשר לוותר. זה לא יעבוד לכם. זה לא יקרה. אפילו לא שמו מחיצה - שמו שני דגלים. הם כל היום חוסמים כבישים באיילון ופתאום אכפת להם מהמרחב הציבורי?"

כספית טען מנגד שמדובר בפרובוקציה, ו'ראש יהודי' רצו להראות את התמונות האלה, וזה נפל להם לידיים. השיח בין השניים המשיך להעמיק, והם התייחסו למצב הצבא בעקבות המתיחות החברתית שהחלה על רקע הרפורמה המשפטית. "הולך פה מנהיג, עלק מנהיג, מדובר במלאך חבלה, הוא רואה מה זה עושה לצבא, וממשיך כי חשוב לשלול את עילת הסבירות והנבצרות", אמר כספית. 

רגע לפני סיום התייחסו השניים לדבריו של השר איתמר בן גביר. "האיש הזה הוא סגן ליצן, זה הדבר המגוחך ביותר שהסתובב פה בממשלה. הוא פשוט מפטפט את עצמו לדעת", אמר כספית. "אוי אוי אוי. מישהו פה קם חמוץ הבוקר?", השיב מגל.