תושבי אזור הכרמל בחיפה נדהמו לגלות שבבוקר חולקו בתיבות הדואר שלהם חוברות עם טענות ומילות נאצה קשות נגד קהילת הלהט״ב. החוברת מפורטת ב-14 עמודים שכוללים נימוקים דתיים, התייחסות לשואה, בציטוטים מהמקורות וממחקרים רפואיים שנועדו להסביר למה צריך להוציא את קהילת הלהט״ב מחוץ לחוק - תחת הכותרת ״12 שיקולים של הציבור הדתי לגבי אג׳נדת הלהט״ב״. על פי דבריי התושבים, החוברת חולקה בעיר כבר לפני כחודשיים - ואף הוגשה תלונה במשטרה נגד המעשה. 

"אחד מהטיעונים השנויים במחלוקת ביותר בעולמנו כיום הוא הקרב על הענקת לגיטימציה לאג'נדת קהילת הלהט"ב בחברה, שכבר הייתה מחוץ לחוק״, כך נכתב בחוברת, ובהמשך תיארו כיצד במדינות אחרות - הומוסקסואלים מוצאים להורג: ״נכון למרץ 2023, 67 מדינות עדיין מפלילות פעילות הומוסקסואלית כמעשה פשע וכ-11 מדינות ממשיכות לגזור עליה עונש מוות. בשנת 1988, תחת התנגדות רבה, בית המשפט העליון בישראל ביטל את הפללת ההומוסקסואליות. בשנים האחרונות פעילות זו זכתה לתמיכה חוקית, לחסות, לקידום, לקבלת לגיטימציה, לפרסום ואף לשדולה מטעמה בכנסת״. 

על פי כותבי החוברת, יש סיבות רבות להוציא את הלהט״ב מחוץ לחוק במדינת ישראל: "ישראל היא מדינה יהודית הבנויה על הבטחות שנתן אלוהים לאבותינו בכתובים. לימוד התנ"ך ושמירה על הנחיות הלהט"ב בבתי הספר שלנו אינם רק בלתי תואמים, אלא מנוגדים זה לזה באופן ישיר. דברים שבדור הקודם נחשבו פליליים בקרב מבוגרים הפכו לתעמולה חינוכית מחייבת עבור ילדינו״. 

גלי עשת בזק, תושבת חיפה, נותרה המומה כאשר הציצה בתיבת הדואר שלה וקראה את אשר כתוב בחוברת: "אני מתגוררת בשכונה חילונית על הכרמל, ומצאתי בתיבת הדואר שלי חוברת שמפיצה שנאה כלפי אוכלוסיית הלהט"ב, בטענות שהם גרמו לתנועה הנאצית לעלות ולשואה לפרוץ״. 

״בין השאר כתוב שם ש״אלוהים מעניש את קהילת הלהט״ב דרך הגוף במחלות מין ואיידס״, ״ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אישה תועבה - מות ימותו״, וש״מטרת הקהילה להשתלט על העולם״״, הוסיפה. ״כעסתי מאוד כי החוברת חולקה כבר לפני כחודשיים בחיפה, והוגשה על כך תלונה במשטרה ולא נעשה כלום. זה מאוד מפחיד שקיצוניים מחלקים חוברות שכאילו יצאו בשנות ה-50 מהמאה הקודמת - בשכונה חילונית בשנת 2023. זה מתחבר להשתלטות הדת על המרחב הציבורי״. 

״הנזק האמיתי הוא שילדים ונערים עם נטיות הומוסקסואליות יכולים לקרוא את החוברות שיגיעו לידיהם. אם אין אדם שיגיד להם שרק שקרים מתוארים שם - הם עוד עלולים לחשוב שהם הגורם לשואה ושהם יקבלו עונשים כמו מחלות מין מאלוהים. מי שהפיץ את זה - הוא פשוט מסית לאלימות, ולכן החלטתי שאני הולכת להגיש היום תלונה במשטרה״, אמרה נחרצות. 

עו״ד שרית גולן, חברת מועצת העיר חיפה ומועמדת לראשות העיר הוסיפה לדבריה כי ״בעקבות המקרה, אני מתכוונת להגיע לתחנת המשטרה, זה עובר כל גבול. יש כאן מגמה שהולכת ומחמירה להלך אימים על קהילת הלהט״ב בחיפה. אני לא אתן שקיצוניים יפגעו בצביון של חיפה כעיר מכילה של אוכלוסיות שונות. אני חושבת שמי שמחלק את החוברות האלה הם פשוט מחבלים - אין דרך אחרת להגדיר זאת. נראה שהדבר שנעשה סמוך לבחירות בא כדי לאיים על אוכלוסייה ליברלית ודמוקרטית״.