הקטל בדרכים: תאונת פגע וברח אירעה הבוקר (שישי) סמוך לכניסה למושב אודים הסמוך לנתניה, כאשר תושב העיר דרס למוות רוכב אופנוע והולך רגל, ואז נמלט מהזירה כשגנב משאית של נהג שעצר בצד כדי לסייע לפצועים.

שוטרי מחוז מרכז הצליחו לעצור בנתניה בתום סריקות, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו החשוד שדרס למוות את רוכב אופנוע והולך רגל ונמלט מהמקום במשאית שגנב מזירת התאונה, מנהג שעצר בצד הדרך כדי לסייע. השוטרים החלו במרדף אחר המשאית הגנובה עד שעצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה בתחנה, בסיומה ייכלא.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל שבע סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה והאופנוע שהיה מפורק היה על המדרכה בסמוך. שני הפצועים, הולך רגל ורוכב האופנוע, גברים כבני 30 שכבו על העליה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

בוחני התנועה של משטרת ישראל נמצאים בזירה על מנת לאסוף ממצאים ועדויות, לבחינת הנסיבות.

כמו כן, רוכב אופנוע פלשתינאי בן 25 מת מפצעיו לאחר שככל הנראה החליק בכביש 505 סמוך לאזור התעשיה מעלה אפרים. רוכב האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית ונותר במקום ללא רוח חיים, מתוך כך, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. 

הקטל בדרכים: תושב נתניה נהרג בתאונה בכביש 20 סמוך למחלף חוף השרון

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל בשירי סיפר: "האופנוע היה במרכז הכביש והפצוע שכב במרחק של מספר מטרים בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

נקבע מותו של רוכב אופנוע שהחליק במחלף גבעת שמואל (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
נקבע מותו של רוכב אופנוע שהחליק במחלף גבעת שמואל (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)