אייל יהודה, גבר בשנות ה-40 לחייו הוא ההרוג השני בתאונת הפגע וברח המחרידה שהתרחשה הבוקר (שישי) בסמוך לצומת אודים. הלוויתו צפויה להיערך ביום ראשון. גרושתו, מיטל בן תורה, ספדה לו: "היית אבא מדהים לילדים שלך, איך אפשר להכיל אובדן כזה בגיל כל כך צעיר? הלב כואב".

בתאונת הפגע וברח נהרג גם מאור משה, תושב נתניה כבן 35. חברו, חסדי, ספד לו: "הוא היה מכניס אורחים - רחב לב ועוזר להמון אנשים. הוא רצה מאוד להתחתן". 

ולרי, בת דודה של משה סיפרה לוואלה! כי הוא היה נשמה ענקית. "הוא היה בעל נתינה, לב זהב, אהב לתת לכולם וגם לאנשים שהוא לא מכיר", אמרה. "הוא היה אוהב כל אדם ואדם. אנחנו עכשיו כאובים, המומים ולא יודעים מה לעשות. אנחנו כולם מרוסקים - הוא היה כמו אח שלי הקטן ממש".

הנהג החשוד בדריסתם למוות של יהודה ומשה נטש את רכבו לאחר התאונה, נכנס למשאית שהנהג שלה עצר בצד הדרך כדי לעזור לפצועים, ונמלט מהמקום. מאוחר יותר נתפס ונעצר בנתניה.

בתיעוד שהופץ ברשתות, רגעים לפני ההתנגשות, נראה נהג רכב פרטי מזגזג בין נתיבים וסוטה מהם בחדות כשהוא רודף אחרי רוכב אופנוע. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה ופתחה בחקירה.

בתוך כך, בשעות אחר הצהריים הלך לעולמו גבר שנפצע אתמול באורח אנוש בתאונת פגע וברח שהתרחשה אתמול ברחוב שוש עטרי בנתניה. הוא פונה לבית החולים בילינסון ושם נאבקו הרופאים על חייו, אך היום הוא מת מפציעותיו.

הנהג החשוד שדרס את הולך הרגל ונמלט מהמקום, תושב רמת גן בשנות ה-50 לחייו, נעצר שעות לאחר התאונה. מעצרו הוארך אתמול ביממה.