הותר לפרסום הערב (שבת) שמותיהם של 15 תושבי נתיב העשרה שנרצחו במתקפת המחבלים מעזה: עמית ויגאל וקס, אורן שטרן, שלומי ואיילת מולכו, חויק סגל, גיל תעסה, עדי בהרב, טל קרן, רותי, אריה ואור אקוני, נורית ברגל, מרינה אלמבגור ודני וובק. 

השבת השחורה: לפחות 250 נרצחו, חמאס חטף אזרחים לעזה ומחזיק בבני ערובה | עדכונים שוטפים
בשל המצב בדרום: הוקם מרכז מידע לנעדרים | כל הפרטים

"אסון כבד נפל על משפחת נתיב העשרה. המומים וכואבים את אובדן תושבינו האהובים, משתתפים בצערם ומחבקים את המשפחות", נמסר מהיישוב.

קודם לכן הותר לפרסום כי מח"ט הנח"ל אלוף-משנה יהונתן שטיינברג ז"ל נהרג בהיתקלות עם מחבל. שטיינברג, מהקיבוץ שומרייה בן 42 במותו, היה בדרכו לחילופי אש שניהלו פקודיו עם מחבלים. בדרכו, נתקל במחבל ונהרג במהלך חילופי אש סמוך לכרם שלום. כמו כן, נודע כי סנ"צ ג'יאר דוידוב ז"ל, מפקד תחנת רהט, נהרג בקרב וחובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א אהרון חיימוב נורה למוות הבוקר בדרכו לטפל בפצועים בעיר מגוריו. 

בשעות הבוקר נמסר כי נרצחו מפקד תחנת כיבוי אש רב-רשף שלום צבאן ולוחם האש רב-כבאי יבגני גלנסקי, שניהם תושבי שדרות. צבאן, בן 60 ואב לשניים ,שירת בשנים האחרונות כמפקד תחנה מרחבית קרית גת, התגייס למערך הכבאות ב-1992 ולאחר נפילתו הועלה לדרגת סגן טפסר. גלסקי, בן 34, שירת בתחנת כיבוי נתיבות והתגייס למערך לפני שלוש שנים. לאחר נפילתו הוא הועלה לדרגת סמל.