משפחתה של נועה ארגמני, שהייתה בשבת לפנות בוקר במסיבת טבע ברעים ונחטפה, התירה אמש לפרסם את התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות. נועה נראתה על אופנוע שעליו רוכבים שני מחבלים ולצידה אבינתן, אח של בן זוגה, כשהוא הולך עם מספר מחבלים אל תוך שטח רצועת עזה. אביה של נועה, יעקב ארגמני, התראיין הבוקר (ראשון) בקשת 12, וסיפר על החששות והפחד הגובר.

היום השני למלחמה: מעל 300 נרצחים, לראשונה: ירי בגבול הצפון
הלב נשבר: צה"ל הותיר לפרסום את שמותיהם של 26 חללים
אחיו של אחד החטופים מאשים: "מערכות הביטחון לא התעוררו"   

"איזה ימים קשים. זה קשה, אני לא יכול להכיל", שיתף האב בבכי. "שלשום היא הייתה כאן, התארחה כאן עם החבר שלה, אכלנו את ארוחת החג. הם החליטו לנסוע, לא אמרו לנו לאן. לא יודע אם הייתי מרשה לה לצאת. לא יכולתי למנוע את זה".

"ניסיתי מהשנייה ששמענו אזעקות ליצור איתה קשר. אחרי כשעה אבינתן הודיע בהודעת וואטסאפ שהכל בסדר, 'אני אצור קשר יותר מאוחר', כתב. התשובה שלו לא הסתדרה לי, למה ליצור קשר יותר מאוחר? אז החלטתי שאני הולך לבית החולים ושם היה סדר, פחות או יותר. ניגשתי לאחד המשרדים והודיעו לי שהיא לא פצועה. תוך כדי טלפונים, יצר איתנו קשר השותף שלה, שהודיע לי שיש סרטון שהיא על אופנוע והיא חטופה ומובלת לעזה", סיפר.

"היו לי תקוות שהוא טעה, שזה לא נכון, ואז בחדר המיון ניגש אליי בחור ואמר לי שיש סרטון אם אני רוצה לראות אותה. ביקשתי לראות ואז ראיתי שזו בוודאות היא. היא הייתה כל כך מפוחדת, כל כך מבוהלת. תמיד גוננתי עליה, ודווקא ברגע הזה לא יכולתי. יש לי תפילה לקדוש ברוך הוא, תתפללו שכולם יחזרו", קרא.