עדויות קשות: אחת מהגולשות ברשת, כנראה תושבת הדרום, פרסמה הבוקר (ראשון) את השיחה הקשה והכואבת האחרונה שניהלה עם בעלה דביר, בדקות האחרונות לפני שנרצח בקיבוץ בעוטף עזה. בתחילת השיחה, סיפר לה דביר כי נשמעות יריות בקיבוץ. 

היום השני למלחמה: מעל 350 נרצחים, חילופי אש במוקדים רבים
"אנשים בממ"דים שמעו איך רוצחים את שכניהם, בארי לא יחזור להיות בארי"
אלמוג כהן בעדות מטלטלת: "המחבלים באו עם מפות של אופקים"

לאחר מספר דקות, היא קיבלה את ההודעה הכואבת: "אמא זאת דריה אבא נרצח". יחד עם שיתוף השיחה הקשה, היא כתבה: "התכתבות אחרונה עם בעלי, אבל ילדיי דביר קרפ ז"ל. נוח על משכבך בשלום. 

בעדות קשה נוספת, שיתף גולש אחר ברשת על כך שנשחשף לתיעוד של סבתו בת ה-85 נחטפת לתוך שטח הרצועה. "זאת סבתא שלי, נחטפת באין מפריע לרצועת עזה. סבתא שלי שהקימה את הקיבוץ בשתי ידיה, שהאמינה בציונות, שאהבה את המדינה הזאת שהפקידה אותה, חטופה. כנראה זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל ובלי מים, מתה מפחד, לבד", כתב בכאב. 

עוד הוסיף: "אף אחד לא מדבר איתנו, לא יודע להגיד שום דבר, את כל המידע שיש לנו גילינו מסרטונים שהופצו. אני רוצה שהתמונה הזאת תיחרט לכל המנותקים בממשלה הבזיונית הזאת. שיבינו שיש פה אנשים, קשישים וילדים, נשים וגברים, עם שמות ומשפחות. אני רוצה שהם לא ישנו בלילה ויהפכו כל פיסת אדמה עד שהאנשים האלה יחזרו הבייתה".