עד ממסיבת הטבע ברעים בה נרצחו מאות בני אדם על ידי מחבלי החמאס, שחזר היום (שני) במסיבת העיתונאים את השתלשלות האירועים הקשה מהמסיבה, מרגע חדירת המחבלים.

טרגדיה בלתי נתפסת: 260 גופות פונו ממסיבת הטבע ברעים

"אני הייתי מהראשונים לברוח משם, בנס החברים שלי אמרו לי לברוח, היה גיהנום עלי אדמות", סיפר. "הם פשוט חיות אדם, טווחו בנו מטווח אפס, בלי לחשוב, לא היה אכפת להם מכלום, רוצחים עם רוע בעיניים, באמבולנס שקפצנו לתוכו שכב לידי אדם גוסס שלא היה אפילו קשור למיטה כי לא היה זמן לקשור אותו, אני הייתי מנותק, מנוטרל ביד שמאל כי חטפתי כדור במרפק, אחזתי רק במתלה למעלה כדי שהפצוע לא ייפול מהמיטה, נסענו על 160, 200 קמ"ש תוך כדי שיורים עלינו בלי הפסקה. ראיתי את המחבל כשהוא עומד חצי מטר ממני, עם הנשק ממש מעליי, היה לו מעצור וזה הנס. ראיתי את הכדורים חולפים לי מול העיניים, בסופו של דבר רק היד שלי נפגעה". 

עוד הוסיף: "באחד הרגעים המזעזעים בכל הסיטואציה הזו ניסיתי להתניע את הניידת, בעוד שחבר שלי מנסה להחיות את הגופה של החברה שלו שהיא שוכבת שם לידינו עם עיניים פקוחות לרווחה, בחורה צעירה בת 24 מרוססת בכדורים, והיא מסתכלת עליי עם העיניים הפקוחות שלה, וצעקו לי שהיא מתה".

"באיזשהו שלב הגיע אדם מבוגר, רוכב על אופניים ושואל אותי האם הוא יכול להיכנס לניידת ואמרתי לו שלא, אתה לא פצוע ויש פה צעירים ממך שפצועים. נכנסנו לניידת אחרת כי היא לא התניעה, תוך כדי שיורים עלינו, עד שלבסוף הצלחנו להיחלץ, להגיע לציר אמבולנסים ולביה"ח סורוקה".