לאחר שהערב (חמישי) הופצה ברשתות החברתיות מודעה של פיצרייה בחווארה שמבזה קשישה ניצולת שואה שנחטפה על ידי החמאס לעזה, ארגון חוננו שלח מכתב לאלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס - שאישר את בקשתם להרוס את הפיצרייה עם דחפור צבאי.

לדברי עו"ד שטיינר, מדובר ‏בבית ‏עסק ‏ששמו ‏"מאפיית ‏אייפל", הממוקם במרכז ‏הכפר ‏חווארה.‏ בפרסום נוסף נאמר כי בעל הפיצרייה הוא צלאח ח'מוס שלפני מספר שנים פצע נער מיצהר באורח קשה באמצעות אבן, אך שוחרר מחוסר ראיות.  תושבי השומרון הגיעו לפיצרייה - ולא עזבו אותה עד שצה"ל הרס אותה

"אנו ‏בשעת ‏מלחמה, ‏אחר ‏אירוע ‏טרור ‏רצחני, ‏הנורא ‏והגדול ‏ביותר ‏שנראה ‏בהיסטוריה‏ האנושית", כתב עו"ד שטיינר במכתבו לאלוף הפיקוד. בעת‏ הזו, ‏כל‏ תמיכה‏ באירוע ‏הטרור ‏הרצחני ‏וחסר‏ התקדים ‏האמור,‏ כמוהו ‏כתמיכה ‏בגדולי‏ שונאי ‏העם ‏היהודי ‏- הנאצים ‏יימח ‏שמם.‏ קשה ‏להפריז ‏בחשיבות‏ האכיפה ‏המיידית, באופן מרתיע שאינו משתמע לשני פנים,‏ הדרושה‏ בשעה ‏זו ‏נגד ‏תופעות ‏מעין ‏אלה. אין ‏לאפשר ‏לתומכי ‏שונאינו ‏להרים ‏ראש ‏ולהפיח ‏רוח‏ במפרשיהם ‏של ‏יתר ‏מבקשי ‏רעתנו. ‏אין ‏לאפשר ‏להם ‏לפגוע ‏במאמץ ‏ההסברתי ‏של ‏מדינת‏ ישראל, ‏וודאי שאין לאפשר להם לבזות באופן כה נורא את נפגעי אירוע הטרור, שעיני משפחותיהם עדיין לא יבשו מדמעות".

עוד מציין עו"ד שטיינר כי הסמכות להריסת העסק נמצאת בידיו של אלוף הפיקוד ומסכם "על ‏כן, ‏מצאנו ‏לבקש ‏ממך, ‏כי תפעל באופן דחוף ובהול לסגירת בית העסק ולהריסתו המוחלטת של המבנה בו הוא פועל. כמו ‏כן, ‏יש להעמיד לדין במיידי את בעל העסק בגין תמיכה בטרור".

בעקבות האירוע פרסמה הפיצרייה הודעת התנצלות בעברית: "התמונה לא עלתה על דעתנו, מישהו ניסה לפגוע בנו. אנחנו נגד פגיעה באנשים ונשים ורק רוצים להתפרנס בכבוד ולחיות בשלום עם כולם. אנחנו מאוד מצטערים בפני בני המשפחה שנפגעה ושאר האנשים שנפגעו".