שוטר בדואי מתחנת עיירות, רס״ר ר', תושב מכחול, נלחם בקרב ברעים דקות בודדות לאחר ש-6 מבני משפחתו וחבריו נהרגו מפגיעת רקטות בפזורה - תיעוד מיוחד מתוך הקרבות.

"היה ליד הבית שלי בפזורה הבדואית כמה נפילות בשבת בבוקר, התעוררתי, הבנתי שיש מלחמה. הייתי ביום חופש, דיברתי עם המפקד וביקשתי להגיע לתחנה כי שמעתי שיש מחבלים באופקים. איך שיצאתי מהבית ראיתי נפילה, אחיינית שלי וסבתא שלה נהרגו. קיבלתי עוד טלפון שיש עוד נפילה ושם נהרגו עוד 4 אנשים שאני מכיר טוב, הרסו לנו משפחות". 

"הגעתי לתחנה, תפסתי ניידת ונסעתי משם למשמר הנגב. הביאו לשם מלא פצועים, הבנתי שיש מחבלים בשדרות אבל לא ידעתי מה מצפה לנו. עזרנו לכל מי שאפשר, הכוונתי אנשים לבאר שבע. היה דיווח על קצין שאני מכיר שנפגע קשה, חברתי לשם כי אני גם חובש". 

רסר ר' בזמן לחימה בעוטף עזה (צילום :ללא)

"הם נסעו לכיוון רעים וחטפו rpg, שמתי במפה רעים ונסעתי לשם, מצאתי שם שניים מכיתת הכוננות בכניסה, דרכתי את הנשק, נכנסתי עברתי מפינה לפינה, יחד עם חיילים ויס"מ נגב שהיו במקום. אחד המחבלים התבצר בבית, עמדתי בחלון, הקצין זרק 2 רימונים, נצמדנו לקיר כדי שלא יפגע בנו. קפצתי לזירה בלי קסדה ובלי אפוד חדור מטרה, צעקו רימון לא היה לי לאן לקפוץ למזלי לא נפגעתי, התחרקנו ירינו על הבית, היה לי רק 2 מחסניות ואיתם השתמשתי, תוך כדי הלחימה הבאתי עוד תחמושת". 

'נלחמנו 4 שעות עד שצהל הגיעו. הגיעו חיילים תפסו פיקוד ואני היתי גמור חזרתי למשימות בגזרת התחנה שלי אני לא הייתי אמור להגיע לשם, הלכתי לעזור למרות שאמרו לי תחזור באמצע, חתרתי למגע והמשכתי עד הסוף. היו לנו הרבה התקלויות. הרבה לוחמים טובים נפלו. רציתי לנסות לעזור לכמה שיותר אנשים".