המונים ליוו היום (ראשון) תחת גשם שוטף את עיתונאית "מעריב" ועורכת אתר TMI שי רגב ז"ל למנוחות בבית העלמין ברמת ישי. רבים מהם הגיעו עם דגלי ישראל. 

"היה לנו ברור שאני מחזירה אותך הביתה מהמסיבה הארורה. אנחנו גאים בך. את היית החברה הכי טובה שלנו. תרקדי שי, תרקדי כל הדרך למעלה, תזכרו את שי ככה. אנחנו אוהבים אותך. ״רק יומיים לפני דיברנו. כהרגלך היית עסוקה: כותבת, מעלה ידיעה לאתר, מדברת עם כולם. היית תמיד הבחורה הכי אהובה בסביבה. אנחנו לא יכולים לדבר עליך בלשון עבר. את תמשיכי להיות איתנו תמיד״, ספדו. 

הלוויתה של שי רגב ז"ל ( צילום: ללא)

רגב נרצחה בהתקפת הטרור בעוטף עזה ביום שבת וההודעה הועברה שלשום למשפחתה, לאחר שמאז הטבח הנורא שערכו מחבלי חמאס הוגדרה כנעדרת ולא נודע מה עלה בגורלה. רגב, בת 25 במותה, עבדה כעורכת וכתבת במעריב אונליין ובאתר TMI והייתה מעמודי התווך של המערכת. 

משפחתה וחבריה של רגב ניסו בימים האחרונים בכל דרך למצוא מידע אודותיה. הקשר עימה נותק לאחר שהגיעה למסיבה שנערכה ליד קיבוץ רעים יחד עם בן זוגה ניר פורטי, שעדיין מוגדר נעדר. ״ידעתי ששי נסעה למסיבה בדרום", סיפרה השבוע ניצן, אחותה הצעירה של שי, "קמתי בבוקר שבת, אמא אמרה שהתחילה מלחמה. בחדשות הראו סרטונים של אנשים שרצים מהמסיבה. אמא אמרה לי ששי שם, שזאת המסיבה. היא התקשרה בשבת בשעה 06:30 בבוקר. היא העירה את אמא, אמרה שיש צבע אדום, אמרה ש'אנחנו בסדר, אל תדאגי'. בשעה 8:00 בבוקר היא התקשרה שוב, אמרה שעלו לרכב של חבר שהיה איתם, שהם מנסים לברוח, אבל יש פקק. אמרה לה שהיא אוהבת אותה וניתקה".

שי רגב (צילום: אור גפן)
שי רגב (צילום: אור גפן)

אמא של שי, אפי, סיפרה: ״היא דיברה איתי בפעם האחרונה ב־8:00 בבוקר בשבת, אמרה 'אמא, אנחנו מנסים לעוף מפה, נכנסנו לרכבים אבל יש פקק מטורף'. אמרה 'אמא אני אוהבת אותך', והשיחה נותקה. וזהו״. המועצה המקומית רמת ישי פירסמה הלילה מודעת אבל בעקבות מותה של רגב. ״אנחנו המומים, כואבים ומרכינים ראש על מותה של שי רגב זיכרונה לברכה ושולחים חיבוק גדול למשפחה״, נכתב, ״שי נרצחה בידי מחבלים מתועבים. כל חטאה היה שיצאה לחגוג עם חברים במסיבת טבע ליד רעים״.