שירה אילון, בת ה-23, נרצחה במסיבה ברעים ביום חדירת מחבלי חמאס לדרום הארץ. אחותה, אדר איילון, העלתה היום (שלישי) פוסט ברשתות החברתיות עם טענות כלפי השרה גילה גמליאל, שהגיעה לבקר ולנחם את המשפחה. 

"גילה גמליאל הייתה פה אתמול - וואלה, אני חייבת להעריך את האומץ שלה", כתבה. "רק שהיא כנראה שכחה שזה ניחום אבלים ולא מקום לפזר את האג'נדה שלה. ענתה על שאלות כמו שופר טוב דרך דף מסרים ברור באופן מעליב ובעקרון אמרה הרבה מאד מילים בלי לומר כלום".

"אין לי ספק שכרגע כלפי חוץ אנחנו צריכים להראות אחדות כדי לשרוד כעם ולנצח במלחמה הזאת", המשיכה. "הזמן לתחקירי המחדל ולמיצוי הדין עם האשמים יגיע אחר כך". 

בריחה ממסיבת הטבע ברעים (צילום :ליאל לוי)

בפנייה לשרה גמליאל כתבה: "אני מתעסקת בהסברה כבר מגיל 16. שזה יותר ממה שאפשר לומר על משרד ההסברה העלוב בממשלה הנוכחית. את גם לא צריכה להסביר לי מה זה חמאס, לצערי בשבוע האחרון כשחיפשתי את שירה ואף גורם מדיני לא נתן לי שבב של מידע, צפיתי בכל סרטוני הזוועה בטלגרם. תמונות שכנראה לא יעזבו אותי לעולם". 

"כששאלתי האם שכל זה ייגמר, הממשלה תיקח אחריות, ענית לי תשובה מכובסת של 'כמובן, אבל זה לא הזמן לשאלה הזו', אז תני לי להיות ברורה", הדגישה. "אם אכן את ודומיך לוקחים אחריות כמו שאת טוענת בתוקף, מה עוצר אתכם מלשחרר הודעה לציבור שלאחר הניצחון תוותרו בכבוד על תפקידכם שכולכם נכשלתם למלא?". 

"שירה נרצחה ע"י חמאס ואותו אנחנו נשמיד מאוחדים. אבל מי שנתן לזה לקרות הייתה הממשלה המושחתת והמפלגת הזו", הבהירה אדר בהמשך דבריה. "מבחינתי כל אחד ואחד מהם שימשיך לשתף איתה פעולה, אשם באותה המידה וימשיך להוכיח שהדבר היחיד שמעניין אותו זה כיסא ולא עתיד המדינה".  

לסיום כתבה: "אני לא ארשה שנשכח ונחזור למה שהיה קודם. להיות מנהיג טוב זה לפעול באופן עצמאי ולקחת אחריות".