רחל אדרי מאופקים התפרסמה בזכות תושייתה מול מחבלי החמאס שפרצו לביתה ולקחו אותה ואת בעלה כבני ערובה בשבת השחורה. כעת מתפרסם תיעוד ראשון שלה מהשבי, כשהיא מרכינה ראש.

תושבת העוטף שנלקחה כבת ערובה: "הסחתי את דעתם של המחבלים עם אוכל ושתייה"

רחל מאופקים בשבי (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
רחל מאופקים בשבי (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

כזכור, תושבת העוטף רחל אדרי ובעלה הוחזקו יותר מ-20 שעות בביתם באופקים כבני ערובה כשהמחבלים בביתם. שיחה עם כלי התקשורת היא סיפרה על הישרדותה לאחר שחולצה.

"כיווני עליי נשק, וגם את הרימון מעל הראש. אמרתי לו שאני צריכה להזריק אינסולין, ניסיתי להשכיח ממנו שיש לי ילדים שוטרים. אמרתי לו שיש לי ילדים באמריקה, והם פוצצו את דוד השמש". 

"הבאתי להם שתייה - זירו, מים. לקראת הערב התחיל להיות חשוך. הם אמרו 'אנחנו שהידים, אנחנו שהידים, הילדים שלנו אוהבים מה שאנחנו עושים'", סיפרה רחל. "הלכו לחלונות לוודא שאין תגבור, שיבואו לפנות אותנו. פתאום אנחנו שומעים ב-12 בלילה שהימ"מ נכנסים. תראה את דוד ואני פה, תראה איזה הבדל בינינו שלא ירו בנו. הם ישבו בכל מיני מקומות. במקום להרוג אותנו המחבלים רצו לכל המקומות והתחבאו עד שירו בהם. אני רוצה להודות לשוטרים, הם הגיבורים שלנו. לא להאמין שיש לנו כאלה שוטרים".

טימור מיכאלי, תושב באר שבע: "רחל היא אחת הגיבורות של המלחמה הזו. אין אף אחד בישראל שנשאר אדיש לדרך שבה היא התמודדה מול מחבלי החמאס. קור הרוח שלה, האומץ, החכמה והפשטות, הצילו את חייה ואת חיי בעלה, ונתנו לכולנו השראה, בימים לא פשוטים אלה. רחל היא חלק משרשרת של גיבורות וגיבורים שסיפוריהם נחשפים בימים אלה, ומהווים הוכחה נוספת איזה עם נפלא יש לנו".

התמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]