שלושה עשר יום עברו מאז אירועי הטבח הקשים באותה שבת שחורה - והתמונות העצובות והזוועות ממשיכות להיחשף. "הייתה כאן כיתת יורים. התחיל ירי ללא הפסקה, אנשים חטפו RPG, ירו עליהם כמו ברווזים", סיפר אחד הניצולים מהמסיבה "נובה" לכתבנו בדרום ארנולד נטייב אותו פגש באותו מקום שהתרחש הטבח הנורא.

"קברי אחים": כך כוח של 12 חיילים חיסל מאות מחבלים במסיבה השחורה

אתמול הגעתי לזירת הטבח במסיבה "נובה" ולקיבוץ כפר עזה. אי אפשר לתאר במילים את המראות הקשים שראיתי. אנשים עזבו את כל היקר להם וניסו להימלט, ניסו לשרוד. באחד הבתים ראיתי חור ענק שנגרם ככל הנראה כתוצאה מפגיעת אר פי ג'י, שכונות שלמות הרוסות, בתים שרופים, בגדים זרוקים על הרצפה - בית אחר שהיה הרוס לגמרי ובין כל ההריסות שקית במבה אחת סגורה, מה שמעיד ככל הנראה על הימצאות ילדים במבנה. המחשבה על מה שהם עברו באותם רגעים בלתי נתפסת.

כפר עזה (צילום: ארנולד נטייב)
כפר עזה (צילום: ארנולד נטייב)

נחזור לטבח במסיבה "נובה". רן שהיה במסיבה שיחזר בשיחתנו: "המחבלים הבריחו אנשים שלא ידעו לאן לברוח לכיוון עזה. אני אחרי המון הלוויות. הפקירו אותי - המחזות שהיו פה יום אחרי... מצאנו פצועים, גופות בדרך". עוד הוסיף: "היו זוועות מפחידות - ראיתי אישה שהמחבלים הורידו לה את הראש. קשרו אנשים ושרפו אותם חיים, כרתו איברי מין, זוועות שאי אפשר לתאר. היו פה דברים פסיכים. אני בטוח שיש אנשים שעדיין אבודים כאן בשטח".

פריטים שנותרו בשטח המסיבה בנובה  (צילום: ארנולד נטייב)
פריטים שנותרו בשטח המסיבה בנובה (צילום: ארנולד נטייב)

כפר עזה (צילום: ארנולד נטייב)
כפר עזה (צילום: ארנולד נטייב)