ויטלי טרופנוב ז"ל, שנרצח בשבת השחורה בטבח שביצעו מחבלי החמאס בקיבוץ ניר עוז, הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בפתח תקווה. אשתו של ויטלי, לנה טרופנוב, חטופה בעזה ונראתה בסרטון ששחרר אמש ארגון הטרור יחד עם שתי חטופות נוספות. גם בנו סשה טרופנוב וחברתו ספיר חטופים ברצועה. 

חמאס בטרור פסיכולוגי: פרסם סרטון בו שלוש חטופות, אחת מהן זועמת על נתניהו

אסיף גורן, תושב ניר עוז שאביו נרצח ואמו נחטפה, ספד לו: "קברתי את אבי שנרצח במתקפה, אימא שלי נחטפה, קמתי משבעה ועכשיו הגעתי להלוויה של ויטלי. קשה מאוד להתמודד, אבל מנסים, פשוט חיים מיום ליום. אנחנו מצפים לשחרור החטופים מניר עוז ומכל הארץ. המשפחה של ויטלי הגיעה מרוסיה לקיבוץ, ואומצו על ידי התושבים המקומיים. הוא היה מעין דוד, ותמיד היה נוכח באירועים המשפחתיים". 

תושבי ניר עוז בהלוויה של ויטלי טרופנוב ז"ל (צילום :אלון חכמון)

תושבים מפתח תקווה שלא מכירים את טרופנוב ז"ל הגיעו גם הם ללוויה בשל קריאה ברשתות: "במקרה פגשתי את החברה שלי, שמסתבר שהיא עובדת עם הבן של ויטלי שהוא חטוף, והיא סיפרה לי לעומק את הסיפור. חשבו בהתחלה שויטלי חטוף כמו אשתו, הבן שלו והחברה של הבן שלו, אבל בסוף התברר שהוא נרצח. זה עצוב מאוד, ועם ישראל חי, וננצח ביחד. הופתעתי מכמות האנשים שהגיעו ללוות אותו, הופתעתי, היו לפחות 500 איש בהלוויה". 

תושבי פתח תקווה בהלוויה של ויטלי טרופנוב ז"ל (צילום :אלון חכמון)

הלוויתו של ויטלי טרופנוב ז''ל (צילום: אלון חכמון)
הלוויתו של ויטלי טרופנוב ז''ל (צילום: אלון חכמון)