העיתונאית ומנחת הטלוויזיה צופית גרנט, מעולם לא הסתירה את דעותיה על העם הערבי ועל תושבי רצועת עזה. אך כיום, לאחר מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס שאירעה בבוקר יום שבת, ב-7 באוקטובר, בה נרצחו למעלה מ-1,400 ונחטפו כ-240 בני אדם, גרנט אומרת בפומבי: "צפיתי בכל הסרטונים המחרידים כדי לא להתבלבל יותר, המרחם על אכזריים…״.

בראיון לתוכנית הרדיו של איתמר פליישן וגיא בוסי ב-94fm, היא אמרה: "לא אכפת לי מה יחשבו עלי אז אגיד את זה; אני באפס סלחנות לכל מי שבתקופה הזו לא רגיש. כשאני שומעת בתקופה הזו את גדעון לוי מדבר - אני לא מסוגלת להכיל את זה. אני באפס סובלנות כלפי חוסר רגישות מול הקורבנות שלנו".

צופית גרנט (צילום: מיכה לובטון)
צופית גרנט (צילום: מיכה לובטון)

גרנט המשיכה: "אני חושבת שעד שהממשלה הזו לא תזוז הצידה עד הסוף - הפילוג והקרעים לא יסתיימו. זה משהו שמגיע מלמעלה. אני לא מאלו שאומרים ׳בואו קודם נסיים את המלחמה׳, לא. הם צריכים לזוז הצידה לדור החדש שנולד כאן".

כזכור, גדעון לוי, עיתונאי, כתב מוקדם יותר השבוע ב"הארץ": "הקוראים להשטחת עזה, להחרבת הרצועה, לריסוק, לריצוץ, לכתישה, לחניקה, לפתרון הבעיה 'אחת ולתמיד', לעצירת סיוע הומניטרי וגם אלו האומרים שכל עזה היא חמאס, למעשה קוראים להרג של אזרחים רבים חפים מפשע".