היום (חמישי), בתוכנית הבוקר של קשת 12 בהגשת יואב לימור, אמר המגיש: "אני רוצה לעשות משהו שלא עשיתי אף פעם בחיים אבל אני אעשה אותו עכשיו כי אנחנו במלחמה".

הוא המשיך: "נתן אשל כותב לי עכשיו - אתם יודעים, נתן אשל הוא אחד מהאנשים היותר מקורבים לראש הממשלה: 'קוטרים! אין מילה טובה, רק להוריד מורל'. אז אני רוצה להגיב לך נתן אשל. יכולתי להגיד לך שביום שאתה תעביר מילת ביקורת על נתניהו ומשפחתו אז אנחנו גם נדבר בעניין אבל אני לא רוצה לקחת את זה לשם".

לימור הוסיף: "אני רוצה להגיד לך שהתקשורת כאן וראשי המועצות פה עושים בדיוק אבל בדיוק את מה שהממשלה הייתה צריכה לעשות. כל יום בלי לבקש כלום - פשוט עובדים למען הציבור כל יום. במקום שתכתוב תודה או לפחות תשתוק, אתה מעביר ביקורת והאמת, במקומך הייתי מתבייש".

בתגובה לדברי נתן אשל לראש מועצת תמר ניר ונגר בערוץ 12, שי חג׳ג׳ ראש המועצה האזורית מרחבים ויו״ר מרכז השלטון האזורי, תקף: ״מי שלא חלק מהמערך הלאומי החשוב הזה - שיפנה את מקומו. אין לנו את הזמן או הפריבילגיה לעסוק בזה. כדי שצה״ל ינצח - חייבים עורף חזק. ולכן הממשלה צריכה לתמוך ולספק את כל הצרכים שאנחנו מעלים. הרשויות המקומיות הן אלה שפוגשות את התושבים ויודעות בדיוק מה הצרכים. 'כשהתותחים רועמים המוזות שותקות' אבל נחצו כאן כל הקווים. אנחנו נמשיך בעשייה ובדאגה לתושבים שלנו. אנחנו מצפים מאשל להתנצל״.