"הבית שלנו הפך לחמ"ל וב-72 השעות הראושנות ראינו שאנחנו לא מצליחים להגיע לשום מידע", המשיכה. "בשלב הזה החלטנו להפוך את החמ"ל המשפחתי לחמ"ל תקשורתי. ההורים של רוני הלכו לתקשורת המקומית ושאר בני המשפחה - לעולמית. כשניסיתי לחשוב איך לספר על רוני, ילדה בת 19 שפשוט לא חזרה הביתה, הבנתי שאני צריכה להתמקד בדברים שהיא אהבה - בהם טיילור סוויפט".
"רוני היא סוויפטי אמיתית, ותכננו לטוס כל בנות המשפחה להופעה שלה באירופה בשנה הבאה, לאחר השחרור של רוני", הוסיפה קובלסקי, "לסוויפטיז, המעריצים של טיילור, יש כוח מטורף כקהילה וחשבתי לנסות ולרתום אותו - פניתי למנהלות של הקבוצה הישראלית ופתאום כל המשתתפות התחילו להעלות יוזמות שונות להעלאת המודעות".
"אחת מהן היתה לחלק בהקרנות של הסרט של סיבוב ההופעות שלה צמיד חברות צהוב עם השם של רוני עליו". היא ציינה: "במהלך סיבוב ההופעות בארצות הברית, נוצרה מסורת בה המעריצים מכינים צמידים מחרוזים, ומשלבים בהם שמות של שירים, תאריכים ומשחקי מילים מהשירים. הצמידים הפכו עם הזמן לכלי נהדר בו הסוויפטיז מעבירים מסרים והודעות".