בבוקר יום שבת, ה-7 באוקטובר, חדרו גדודי אל קסאם לשטחה של מדינת ישראל וחטפו כ-242 בני אדם במתקפת פתע רצחנית שגבתה את חייהם של למעלה מ-1,400. מאז, פוסטרים עם תמונותיהם של החטופים מתנוססים בכל כיכר מרכזית ברחבי הארץ והעולם - אך לא מעט פעילים פרו-פלסטינים תועדו תולשים את השלטים ממקומם.

גם במועצה האזורית מבשרת ציון נתלו עשרות פוסטרים עם תמונותיהם ושמותיהם של המוחזקים בשבי החמאס, אך לפני מספר ימים הגיע אדם ששמו טרם פורסם, והשחית את השלטים. התקרית עוררה זעם רב ותושבי היישוב דרשו תשובות. בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה של המועצה, נראה האיש האלמוני מגיע לצומת, תולש את השלטים ומשליך אותם על הקרקע תוך שכמה עוברי אורח ממהרים לכיוונו וקוראים לו לחדול ממעשיו.

צפו בתיעוד:

מראש המועצה המקומית מבשרת ציון, יורם שמעון, נמסר: "אתמול בלילה עצרו בלשי תחנת הראל שלושה תושבי אחד היישובים הסמוכים, בחשד לקריעת שלטי חטופים ברחבי היישוב. שוחחתי על כך עם מפקד תחנת הראל סנ״צ יוסי נזרי, ודרשתי כי המקרה יטופל במלוא חומרת הדין! לא אקבל מצב בו מושחתים שלטי החטופים – בהם בן היישוב שלנו אלקנה בוחבוט".

"בנוסף", ציין שמעון: "העברנו למשטרה צילומים ממצלמות האבטחה של המועצה בצומת המעוזים, בהם תועד אדם משחית שלטי חטופים לפני מספר ימים. אני אמשיך לעקוב מול המשטרה והפרקליטות, בכדי להבטיח כי כל מי שהשחית שלטים – ייענש במלוא חומרת הדין. אפס סובלנות למעשים בעלי אופי לאומני ביישוב! אנחנו ננצח".