אליהו יוסיאן הרצה בפני חיילי צה"ל וספג תגובות קשות ברשת. יוסיאן הפך לפאנליסט מבוקש מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל". כיליד איראן, בוגר 8200, זוכה פרס ביטחון ישראל, עמית במכון משגב וחבר בתנועת "הביטחוניסטים", הוא מופיע במשדרים רבים ופורש את משנתו באשר ללחימה ולהלכי הרוח באיראן. בנוסף הוא זכה אף לחיקוי אתמול ב"ארץ נהדרת".

לוין תכנן להצהיר: "אמשיך ברפורמה" - והתקפל; מסתמן: זה יהיה נשיא העליון
האם ביידן יפסיד? בחירות 2024 עלולות להציב את המוסלמים מול היהודים

היום הוא פרסם ציוץ בטוויטר, בו סיפר כי הרצה בפני חיילים: "הרצאתי בפני לובשי מדים בבקעת הירדן סביב ההתפתחויות האחרונות והשלכותיהן. מאחל להם מלחמה נועזת, ישמידו את אויבינו, יביאו לעם את הטעם המתוק של ניצחון ויחזרו בשלום הביתה", כתב.

הגולשים לא אהבו את הציוץ של יוסיאן ואת העובדה שהרצה בפני לובשי המדים, והציפו את הרשת בתגובות נגד הפאנליסט.

"אמרת להם שהחילונים הליברלים בישראל הם סרטן, או שאת זה אתה שומר רק לטוויטר בבוקר ה-7 באוקטובר בשעה שלוחמים ולוחמות חילונים-ליברלים נפלו בהגנה על המולדת?", כתב אחד הגולשים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יוסיאן ענה לו בתגובה: "עוד לא למדת כלום. חילוני ליברל לא שווה חילוני שמרן ולא שווה חילוני לאומי. חילוני ליברל = מערביזציה ליברלית. תלמד הגדרות ואחר כך תכתוב".

גולש אחר צייץ: "צריך היה להעיף אותך מהחדר", בעוד משתמש אחר כתב: "אתה האויב הכי גדול של מדינת ישראל. עם מחבלים אנחנו יודעים להתמודד. עם מי שרוצה להפוך אותנו לדיקטטורה דתית משיחית עוד לא הבנו איך להתמודד, אבל אל תדאג - נלמד".

"אוי, איזה טעות בשיקול דעת להביא אותך לדבר בפני חיילים. במקומם הייתי קמה ויוצאת, מקווה שהייתה להם אפשרות כזאת", כתבה גולשת נוספת.

לצד הביקורת והתגובות השליליות היו גם מי שחיזקו את הפאנליסט: "חזק ואמץ איש יקר", כתב אחד מהם, בעוד אחר צייץ: "אליהו לראשות הממשלה" ושלישי הוסיף: "אלוף!".

יוסיאן עצמו צייץ בתגובה: "האנשים האלה מוכיחים כל פעם מחדש את שיא בורותם. תמיד אמרתי; הם הנאורים הבורים. יש הבדל בין חילוני - ליברל (מערביזציה ליברלית) לבין חילוני - לאומי וחילוני - שמרן. (בדומה למפא"יניקים). בתור חילוני-מסורתי אומר אנשים כמו אמיר תיבון
 לא יכולים להבדיל בין מונחים אקדמיים מינימליים. ממש מתאים לך להיות בסוכנות הידיעות שאתה נמצא".