לינוי בת ה-15 עברה לינץ' בבית הספר בנתניה ומאז המקרה מאושפזת בבית החולים, לטענת בני משפחתה אף גורם בבית הספר לא הגיע לבקר אותה. לינוי משתפת בכאב את התחושות. "הצוות של המורים וההנהלה, אף אחד לא פנה אליי. יש אזרחים טובים שהגיעו", סיפרה בעודה מאושפזת בבית החולים.

מסמך שנתפס בעזה מרמז: לא רק הנהגת חמאס ידעה על התוכניות לבצע טבח
היום ה-32 ללחימה | גורמים ישראלים: "ארה"ב לא לוחצת על ישראל בנושא ההפוגה ההומניטרית"

עוד הוסיפה: "אחרי 24 שעות באשפוז המורה התקשרה לאמא שלי. כל הילדים שהיו מעורבים מנסים להפיל את זה עליי. אף אחד לא בא, לא מתעניין. כולם המשיכו כרגיל. במקום לעזור כולם צוחקים".

"יש קבוצה של בנות שעשו עליי חרם", היא מספרת ומוסיפה: "קראו לי בקריאות גנאי. לא רציתי ללכת לבית הספר ואתמול אחת הבנות קראה לי בשמות גנאי כי רציתי להצטרף למשחק. שאלתי אותה מה היא רוצה ממני, היא התקשרה לכל החברות שלה ותוך שניות כולן הגיעו". 

היא תיארה את רגעי החרדה: "באותו רגע הבנתי שהולך להיות משהו רע, התקשרתי מהר לאמא שלי. אמרתי לה אמא תבואי מהר לבית הספר הולכים להרביץ לי. אמא שלי הייתה על הקו כל הזמן הזה, היא ממש נבהלה ושמעה הכל בשיחה. הנס שלי היה שהתקשרתי לאמא שלי, לא הייתה אף מורה שהשגיחה. יצאו לי גושי שיער מהראש. קרעו לי את התכשיטים, שברו לי את הטלפון". עוד אמרה: "אני עם כאבים חזקים מאוד, אני אומרת תודה לאל שזה נגמר ככה. אם אמא שלי לא הייתה מתקשרת, זה היה נגמר אחרת".