לאחר ירי הנ"ט לעבר רכבי עובדי חברת חשמל אתמול בדוב"ב שבצפון הארץ, הותר לפרסום היום (שני) כי אחד העובדים שנפגע, שלום עבודי, בן 56 מטבריה, מת בזירת האירוע. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

"החושש ממלחמה, תבוא עליו חרפה": האם יש ליזום התקפת מנע על חזבאללה?
אסור לפעול מהבטן: כך נפגע בחיזבאללה במקום שהכי כואב לו

מחברת החשמל נמסר: "אנו מרכינים ראש בעצב עמוק ומתאבלים על מותו של עובד החברה, שלום עבודי, שנהרג אמש מירי חיזבאללה במהלך עבודתו באזור דוב״ב. שלום עבד כ-34 שנים בחברת החשמל באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ. אתמול, ירי נ״ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל בשעה שעבדו, בתאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב״ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, שמספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. לצערנו הרב, שלום נהרג מפגיעה ישירה ובשעה זו, משטרת ישראל מסרה למשפחתו את ההודעה על מותו".

ירי הנ''ט שנורה מלבנון לעבר דובב (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
ירי הנ''ט שנורה מלבנון לעבר דובב (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו. יהי זכרו ברוך".

כאמור, אתמול שישה עובדי הפגעו מירי נ"ט של חיזבאללה לעבר מושב דוב"ב, כאשר עבודי מת במקום וחמישה נפצעו באורח קשה. כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי. 

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]