הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים

המיזם החדש נועד לסייע לבעלי העסקים הקטנים מישראל בכלל ומהעוטף בפרט להגיע ללקוחות חדשים בחו"ל, לקוחות שתומכים בישראל ורוצים לתמוך בעסקים ישראליים, בעיקר עכשיו.

המיזם נבנה בהתנדבות ע"י אמיר בלדיגה, 27,  יזם, בעל עסק בעצמו, שנולד וגדל בקיבוץ רעים. אמיר זוכר היטב את הזמנים בהם היה מתחבא עם משפחתו מתחת למשקוף בבית הוריו כי לא היו ממ"דים בקיבוץ. האזעקות היו דבר שבשגרה לכל ילד שגדל בעוטף.

מאז המאורעות הנוראים של בוקר שבת ה-7/10, לאמיר היה ברור כי הסיפור הוא שונה והמדינה ניצבת בפני חודשים ארוכים של לחימה וכפועל יוצא, פגיעה בפרנסתם של אזרחים רבים. עם התפנותם של התושבים לים המלח, החליט אמיר כי הוא מקים פלטפורמה שתחבר עסקים קטנים מישראל ללקוחות יהודים, ישראלים ואוהבי ישראל בעולם בצורת פורטל דיגיטלי.

הפורטל פועל כיום ללא עלות. באתר, כל בעל ובעלת עסק יוכלו לפתוח פרופיל ולפרט באנגלית את השירותים ו/או המוצרים אותם הם מעוניינים לספק ללקוחות מכל העולם. בעזרת קהילות, עמותות ושיווק ברשתות מגיעים אוהבי ישראל מכל העולם לפורטל ודרכו מגיעים לאתרים והחנויות של מאות העסקים שכבר נרשמו.

אמיר מספר: "מיד עם מאורעות ה-7 באוקטובר היה לי ברור שהמצב משתנה, חודשים רבים לא תהיה פרנסה לעסקים בארץ ובעוטף בפרט מאחר והאיזור סגור ומגודר שטח צבאי. גם העסק שלי עומד מאז מלכת וכמו חבריי בעלי העסקים הבנתי שהפתרון שלנו הוא לתת שירות ללקוחות בעולם שאוהבים את מדינת ישראל"

עד כה, למעלה מ-1000 פתחו פרופילים ומעל 20,000 ביקרו באתר מכל רחבי העולם. כמו כן, יותר מ-1700 עסקאות קרמו עור וגידים בזכות הפלטפורמה.

הכתבה נכתבה בשיתוף פנימה פתרונות ישראליים