נועה זומר, אמו של דן זומר ז"ל, סטודנט בן 27 שנסע לבלות במסיבת הטבע ברעים ושם נרצח לאחר שבחר לברוח ממיגונית בה הסתתר, שוחחה היום (שלישי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM וסיפרה על האדם שהיה ועל השתלשלות האירועים הטרגית.

"בגללכם אני לא ישנה טוב": שי וניר נרצחו ב'נובה', בעלת הדירה התעמרה במשפחות בעת השבעה
משקפיים, בגדים ותיקים: החפצים שנותרו אחרי זוועות פסטיבל "נובה"

"קמנו לאזעקה, ודן סיפר לי ערב לפני שהוא הולך למסיבת טבע", תיארה. "היות שהוא בן 27, לא עלה בדעתי לשאול איפה זה. ידעתי שזה לא אופייני למסיבת טבע, אבל הוא הסביר לי שהוא רוצה לנצל את השבועיים לקראת הסמסטר. בבוקר ה־7 לאוקטובר, הוא התקשר אליי ואמר לי שיש מטח טילים מאוד כבד, ושהוא והמון חבר'ה צעירים נשכבו על הרצפה והמתינו. לאחר מכן, דן כתב לי שיורים בו ושהוא נמצא באזור בארי, ושאזמין מד"א או אקרא למישהו שיבוא להציל אותנו. התקשרנו לכל הגורמים, אבל לא ממש הצלחנו להשיג חוץ מאת מד"א שאמרו שלא ניתן לגשת לשם". 

עוד המשיכה וסיפרה בכאב: "לאחר שעה דן התקשר לאחותו, שמעתי רק את הנשימות שלו וילדים צורחים. לא היה מענה. אחרי שלושים שניות דקה, שמענו מחבל מתועב שצועק בעברית 'תשתקו כי אני יורה בכם'. אחרי שהילד שלי היה כזה גיבור, וניסה לקחת כל החלטה הגיונית כדי לשרוד, הוא התקשר אליי מטלפון אחר וצעק לי 'אמא, זה דן, הורגים אותי', והשיחה התנתקה. הראשונים שיצאו, שהשמועות לא הגיעו אליהם עדיין, היו בתופת". 

בסיום דבריה, שיתפה נועה: "אני לא יכולה אפילו לכמת את המילים על מי היה דן. הוא היה עולם ומלואו, הוא נגע בכל כך הרבה מקומות. מלבד היותו סטודנט והחלום שלו להיות פסיכולוג, דן ניגן בתופים ובגיטרה מגיל מאוד צעיר. הוא כתב, שר, הלחין, וההעדפה שלו הייתה תמיד לשבת עם החברים שלו על שיחות עומק ולנתח שירים. הוא מאוד אהב את אביתר בנאי, הוא היה מספר לי על השירים שלו. דן היה אדם מאוד עמוק בעניין של שירה ורוח. המוזיקה הייתה חלק מאוד גדול מהחיים שלו. אנחנו כרגע בתהום מאוד גדולה ומנסים לשרוד. קולו לא נדם למרות הרצח המתועב".