למעלה מ-100 אנשים, בהם נציגי המשפחות ותומכים, מפגינים היום (שלישי) מול הקריה בת"א - זאת על רקע כינוס הקבינט ולקראת ישיבת הממשלה בדרישה לאשר עסקה לשחרור יקיריהם.

מרימים את הרוח, ברגליים - חוגי הסיירות של קק"ל למען ילדי העוטף
ראש העיר מודיעין בהבטחה מרגשת: "כל אחד מהחללים שנפלו יונצח"

המפגינים, שחוסמים את דרך בגין סמוך לצומת עזריאלי לכיוון דום, מניפים שלטים עליהם נכתב בין היתר: "אסור לפספס - אנחנו משחקים באש", "מי מוכן להקריב ילדים? שיצביע!", "עסקה עכשיו!", "משמרת האימהות" ו-"מה המחיר של הילדים שלי?". על רקע ההמולה, המפגינים צועקים "עכשיו, עכשיו", זאת בדרישה לאשר עסקה.

"אנו דורשים שיאשרו את העסקה. שיתחילו בילדים, בנשים ובזקנים ושימשיכו הלאה והלאה", אמר שמי קלדרון, דודו של עופר קלדרון שנחטף ביחד עם בתו סער ובנו ארז מקיבוץ ניר עוז, שנכח בין המפגינים. "קודם כל לראות את הילדים והתינוקות ואחרי זה נמשיך להילחם עד שיחזירו את כל החטופים, כל החיילים והחיילות - חשוב שיראו אותנו שישמעו אותנו, שכל אחד יסתכל במראה ויחשוב שאלו הילדים שלו, האישה שלו, הסבים והסבתות שלו, אלה אזרחים. שירתי במילואים עד גיל 55 כדי שתהיה כאן מדינה בטוחה". 

הפגנה למען עסקת החזרת החטופים מול הקריה בת''א (צילום: אבשלום ששוני)
הפגנה למען עסקת החזרת החטופים מול הקריה בת''א (צילום: אבשלום ששוני)

מול גל המפגינים מולם עמדו בצד חמישה מפגינים שהניפו שלטים עם הנוסח "לא עוצרים עד שמנצחים - חיסול המחבלים, טיהור השטח, חילוץ החטופים ושליטה מלאה".

כאמור, המפגינים חוסמים את התנועה, כאשר חלקם מניפים תמונות של חטופים. בנוסף, הם הודיעו שבכוונתם להפגין עד שהעסקה תאושר והם יראו את יקיריהם ובכוונתם להמשיך במאבק למען החזרת כל החטופים.