אחרי 47 ימים, הותר לפרסום היום (רביעי) כי זוהתה גופתה של שני גבאי, שעבדה כסלקטורית במסיבת "הנובה" בה נרצחו יותר מ-300 בני אדם, והיא נחשבה לנעדרת וגורלה עד עתה לא היה ידוע.

תחקיר המשטרה חושף: כך מסיבת הטבע הפכה לפיגוע הטרור הגדול בתולדות ישראל
אימו של נרצח במסיבה ברעים: "הוא צלצל וצעק 'אימא, זה דן, הורגים אותי'"

ממטה משפחות החטופים נמסר: "המטה מרכין ראש, אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת גבאי על הירצחה של שני גבאי, תושבת יוקנעם, שהוגדרה נעדרת מאז ה-7/10 מהמסיבה ברעים. לבקשת המשפחה, התקשורת מתבקשת לכבד את פרטיות המשפחה. פרטים נוספים בנוגע לפרטי ההלוויה יימסרו בהמשך".

אביאל, אחיה של שני גבאי ז״ל אמר למעריב: ״קיווינו לסוף אחר, ולצערנו גילינו היום את הנורא מכל. האמנו ימים רבים שהיא עוד תחזור, היינו אופטימיים שיהיה סוף טוב. נזכור ממנה לעד את השמחה, האושר, העשייה והעזרה שלה. היא הייתה מדהימה וקיווינו שהיא תמשיך להפיץ את הטוב שלה בעולם. היא הייתה בתחילת חייה, באמצע תואר במשפטים, שלעולם כבר לא תסיים״.

ראש העיר יקנעם, סימון אלפסי כתב: "שני שלנו איננה. הלב שלנו נשבר לרסיסים. כולנו בוכים ומסרבים להאמין,  כמה חיכינו לסוף אחר.
47 ימים של תקווה הגיעו לסיומן עם קבלת ההודעה המרה הבוקר על הירצחה של שני הי"ד בשבת השחורה. לבי עם ההורים היקרים יעקב ומיכל, האח אביאל והאחות ניצן ששבעה שבועות הפכו כל אבן והגיעו לכל מקום בארץ ובעולם כדי למצוא את שני, נלחמו, וזעקו להחזירה הביתה. שני האהובה, רק בת 26, צעירה, איכותית ומוכשרת, ילדה, אחות וחברה למופת. יקנעם איבדה פרח בשיא פריחתו. כולנו מחבקים את המשפחה ועומדים לצידם. יהא זכרה ברוך ותהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

מעל חודש אחרי האירוע הקשה, מדינת ישראל עדיין מנסה להתאושש מהטבח הרצחני שאירע ב-7 באוקטובר, כשמחבלי חמאס פרצו את גדר הגבול וטבחו באזרחי עוטף עזה, במקביל לטילים שנורו ליישובי האזור. תחקיר האירוע, שהגיע לידי "מעריב", הראה כיצד המתקפה של חמאס על פסטיבל "נובה" הפכה אותו לפיגוע הטרור הגדול בתולדות ישראל, ואיך פעלו כוחות המשטרה בטבח, כאשר 364 בני אדם נרצחו במהלך המתקפה.