ערב בלתי נשכח: בני משפחותיהם של דורון (34), רז (4) ואביב (2) אשר; דניאל (44) ואמיליה (6) אלוני; רות (78), קרן (54) ואוהד (9) מונדר; עדינה משה (72); חנה קציר (76); מרגלית מוזס (78); יפה אדר (85) וחנה פרי (79) התרגשו עד מאוד לצפות בתמונות קרוביהם, שחזרו הערב (שישי) אל חיקיהן לאחר כחודש וחצי בשבי חמאס.

עם בלונים ודגלי ישראל: בבתי החולים נערכים לקבלת החטופים

יוני אשר, שהתאחד עם אשתו ושתי בנותיו, כתב: "הן סוף סוף כאן, בבית. יהיה עוד זמן לדבר על הכל. לעת עתה - תודה לכולם ממעמקי לבי על התמיכה והחיבוק החם. אין תמונת ניצחון עד שכולם חוזרים".

משפחת מונדר-זכרי מסרה כי "זהו יום מכונן בחיינו, אנחנו מאד נרגשים על חזרתם של רותי, קרן ואוהד, ועדיין לא מעכלים את מה שעובר עלינו. יותר מכל, אנחנו מתפללים ומייחלים לחזרתו בחיים ובמהרה של אהובנו אברהם מונדר בן ה-78, ושל כל החטופים והחטופות כמטרה לאומית נעלה. אנחנו מבקשים להודות לעם ישראל על הערבות ההדדית, האחדות, הדאגה והחיבוק האינסופי שקיבלנו מכם. זה מאד מסייע ומחזק ואנו קוראים לכם להמשיך ולתמוך במשפחות החטופים היקרות שלעד נהיה מחוברים ביחד. בימים רגישים אלו, אנחנו מבקשים מהציבור לתת לנו את הזמן, לכבד את הפרטיות ולאפשר לנו לחבור מחדש אל יקירינו".

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, בה מתגוררת משפחת מונדר אמר: "במשך כל 49 הימים האחרונים לא הפסקנו להתפלל ולייחל לשחרורם של אוהד, קרן וכל החטופים. הקמנו צוות ייעודי מקצועי שילווה אותם ואנו כל כך מאושרים לראותם שוב איתנו".

רשימת החטופים ששוחררו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
רשימת החטופים ששוחררו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')