לאחר שעות מורטות עצבים, שבמהלכן איים חמאס לבטל את עסקת החטופים עקב "אי עמידה בתנאי ההסכם מצד ישראל", כך לטענתו, שוחררו הלילה (בין שבת לראשון) 13 חטופים, בהם גם אמילי הנד בת ה-9, שאביה חשב שנרצחה במהלך הטבח.

אביה של אמילי קיבל בתחילה הודעה כי בתו נרצחה במתקפת החמאס בשבעה באוקטובר, אך בהמשך קיבלה המשפחה עדכון כי בת התשע נחטפה ומוחזקת בידי חמאס בעזה. הלילה, כאמור, היא שוחררה משבי חמאס.

שרון אביגדורי (צילום: צילום פרטי)
שרון אביגדורי (צילום: צילום פרטי)

חן אביגדורי, שאשתו שרון ובתו נעם שוחררו הלילה, סיפר לחדשות 12: "ראיתי אותן בטלוויזיה והן נראות בסדר. עכשיו נוסעים לבית חולים לפגוש אותן. כאן נגמר החלק הקטן שלי בסיפור, אבל המאבק נמשך. אני בטירוף, זו הקלה מטורפת".

ענבל צח, בת דודתה של עדי שהם ששוחררה משבי חמאס בעזה, אמרה בהתרגשות: "כמו כולם צפינו באהובים שלנו בדרך הביתה. ראינו את עדי עם נווה, יהל, שושן, נעם, ושרון וכמובן שאנחנו מחכים לטל שיחזור הביתה ומחכים לכולם. המאבק לא הסתיים. זה העצב הכי שמח והשמחה הכי עצובה אבל המשפחה שלנו בבית. תמשיכו להיאבק איתנו. יש עוד דרך ארוכה לפנינו. זהו ערב מרגש למשפחות שקיבלו הערב את האהובים שלהם. ממשיכים במאבק עד שכולם יחזרו הביתה".

זוהר אביגדורי, דודה של נעם אביגדורי וגיסה של שרון אביגדורי ששוחררו משבי חמאס בעזה: ״אנחנו מאוד מתרגשים, הרגליים רועדות ואנחנו מחכים בקוצר רוח לחבק את אהובותינו נועם ושרון. אנחנו לא שוכחים לרגע שאלו אותם הרגליים שימשיכו במסע להחזיק אותנו במסע הארוך שעוד לפנינו - עד השבת כל החטופים״.