מטה החטופים תיעד הערב (ראשון) את המפגש המרגש בין מיה רגב, שחזרה פצועה משבי החמאס בעזה, לבין בני משפחתה.

צפו במפגש המרגש:

לקול ההמון העזתי הזועם: תיעוד העברת החטופים מחמאס לצלב האדום
על הכביש בו נסעו המחבלים עם דגלי ישראל: כך קיבלו את החטופים | צפו בתיעוד המרגש

אימה, מירית רגב, אמרה: "שמחים ונרגשים לקבל את מאיה שלנו הביתה. כולכם צפיתם בסרטון המפגישה המרגשת, אך עדיין הלב שלנו בעזה עם איתי ושאר החטופים. רוצים להודות לקבינט וצהל על החלטת העסקה , ולכם ישראל על התמיכה העצומה, בנו, במשפחות החטופים. אנחנו צריכים אתכם עד שהילדים, הנשים, הגברים והחיילים יחזרו הביתה".

המפגש של מיה רגב עם בני משפחתה (צילום :מטה המשפחות החטופות)

בהודעה ממשפחת החטופה, נמסר: "כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים ששוחררו. זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדויק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי".

"היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם", הוסיפה המשפחה. "אתם הייתם איתנו ואפשרתם לנו ברגישות, במקצועיות ובהרבה אהבה להשמיע את קולנו. נעדכן אתכם בהתפתחויות בהמשך, לכשיתאפשר, מבחינה אישית וביטחונית. אנו מבקשים מהציבור שתמך בנו עד כה וחיזק אותנו להתפלל לחזרתו וכמובן להשבתם של שאר החטופים במהרה. מייחלים לבשורות טובות, אוהבים ומעריכים, משפחת רגב".