דפנה אליקים בת ה-15 ואחותה אלה בת השמונה, שנחטפו מבית אביהן בקיבוץ ניר עוז, הושבו אמש (שני) לישראל בפעימה השלישית של שחרור החטופים ופגשו את אימן לאחר 51 ימים בהן היו בשבי.

הכי מרגש שיש: צפו באביחי ברודץ מתאחד עם בני משפחתו ששבו מהשבי

בסרטון המרגש ניתן לראות את רגע האיחוד, בו האם מעיין מתחבקת עם הבנות ארוכות, חיבוק של שמחה גדולה המהול בכאב רב.

לאחר החטיפה סיפרה אימן, מעיין צין, כי השתיים נחטפו ללא נעליהן והובלו יחפות לרצועת עזה. בשיחה עם "מעריב" סיפרה על בני המשפחה שנרצחו: בעלה לשעבר ואבי בנותיה, נועם אליקים, בת זוגו דקלה ערבה ובנה תומר. "הם לקחו את תומר להסתובב בכל נחל עוז, לקרוא לאנשים בעברית לצאת מהבתים, ואז כשהם יצאו, הם רצחו אותם ביריות מול הפרצוף שלו", אמרה בכאב. "הוא היה ילד מתוק ועדין בן 17 וילד בנפשו. מה זה? במה זה תרם? מישהו מתנהג אליהם ככה?".

צפו ברגע המרגש:

רגע האיחוד של האם עם בנותיה שנחטפו לעזה (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

צין שיחזרה את הרגע שבו קיבלה את הבשורה הקשה, ששתי בנותיה הצעירות נחטפו לרצועת עזה. "בשעה 9:13 נותק הקשר, בצהריים אחותי התקשרה ואמרה שיש לה בשורה קשה. היא אמרה שדפנה חטופה בעזה. לא הבנתי מה היא רוצה ועל מה היא מדברת. היא ביקשה שאפתח הודעה ששלחה לי בווטסאפ. הייתה שם תמונה של דפנה עם כיתוב בערבית, ורואים שהחליפו לה את הבגדים לבגדי תפילה, שהיא בוכה ומפוחדת מאוד. החלטתי שזה לא נכון ושזה פוטושופ".

התמונה והוידאו בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]