אמה ויולי קוניו, התאומות בנות ה-3 שנחטפו ביום הטבח הנורא בדרום, שבות הערב (שני) לישראל. יחד איתן, חוזרת גם אמן בת ה-34. עם זאת, אביהם דוד, נותר בשבי החמאס.

"רצחנו את כל תושבי הקיבוץ": עדות נוספת למחדל שהוביל לטבח בעוטף | דיווח
11 ישראלים ישוחררו היום משבי חמאס | זה סיפורם המרגש

בשמחת תורה אירחו שרון ודוד את דניאל אלוני, אחותה של שרון, ואת בתה אמיליה בת השש, שנחטפו גם הן, ושוחררו ביום שבת. ביום שבת בשעה 11:00 בבוקר דניאל שלחה הודעה האחרונה למשפחתה והודיעה להם  שיש להם מחבלים בבית והיא חוששת שהם לא ישרדו את זה. כעת דניאל ואמיליה נמצאות בדרכן לישראל. כזכור, דניאל הופיעה באחד מהסרטונים שפרסם החמאס, כחלק מהטרור הפסיכולוגי שהוא מנהל נגד ישראל.  

מרגלית מוזס משתחררת מבית החולים. קרדיט: דוברות וולפסון (צילום :דוברות וולפסון)

במטה המשפחות בירכו על חזרתן של השלוש, ופרסמו בהתרגשות מספר פרטים אודותיהן

שרון קוניו
בת 34, עובדת כיועצת אישית לראש מועצת אשכול, גדי ירקוני. בנותיה, התאומות יולי ואמה, הן אהבת חייה. היא הכירה את בן זוגה דוד קוניו, בעת עבודת יח"צ על סרט בו גילם את הדמות הראשית. השניים התאהבו ומאז הם ביחד. דוד קוניו נחטף לעזה יחד עם אחיו אריאל ביום שבת הארור מקיבוץ ניר עוז. 

אמה קוניו
בת 3, ילדה מדהימה ומלאת אהבה. ילדת קיבוץ אמיתית, אוהבת לשחק במשאיות ובכלים מכאניים.

יולי קניו
יולי ילדה ביישנית, אך בשבועות האחרונים לפני חטיפתה הפכה להיות יותר פתוחה וחייכנית. יולי ילדה מלאת אהבה. כמו אחותה התאומה, אמה, אוהבת לשחק עם משאיות וכלים מכאניים.

בתוך כך, הערב דווח ב"הארץ" כי להתרעות הנגדת באמ"ן מפני כוונת חמאס לביצוע הטבח הרצחני בעוטף, התלוותה עדות דרמטית במיוחד. על פי הדיווח, היא מסרה כי תרגיל חמאס הסתיים במילים "סיימנו לרצוח את כל תושבי הקיבוץ".

עוד דווח כי היא שלחה שלושה מסמכים למפקדיה במהלך חצי השנה האחרונה, בהם דיווח למפקדים כי חמאס השלים סדרת תרגילים המדמים פשיטה על הקיבוצים והמוצבים בעוטף. ביולי, הודיעה הנגדת על סיום סדרת תרגילים נוספת.