כפיר ביבס בן ה-10 חודשים ואריאל בן ה-4, לא צפויים להיכלל גם ברשימת המשוחררים הערב (שלישי). השניים נחטפו ביום הטבח בדרום הארץ, יחד עם אביהם ואמם. רבים ציפו לחזרתם במהלך הימים האחרונים, לאחר התיעוד המחריד מאותו הבוקר, שבו נראית אמם המבוהלת מחזיקה אותם. 

"אוי לבושה": בן גביר וטלי גוטליב במסר ברור לנתניהו
ארה"ב הציבה לישראל קו אדום - בירושלים מאותתים: "לא מתרגשים"

לפני זמן קצר, ערכו מסרו נציגי המשפחה הצהרה בנושא, וקראו להמשיך לפעול לשחרורם. "אנחנו פה כל המשפחה של שירי וירדן, אבל חסרים לנו פה אנשים. חסרים לנו ירדן, שירי, אריה וכפיר", אמרה בכאב עופרי, דודתה של של צמד הילדים.

עוד הוסיפה: "53 ימים שאנחנו לא יודעים מה מצבם, מה הם אוכלים ומי דואגים להם. מי מקלח אותם ומרגיע אותם כשהם בוכים?. חמאס חטף אותם, והאחריות על בריאותם מוטלת עליהם". 

היא אף פנתה באופן ישיר לארגון הטרור: "חמאס, האם אלו האויבים שלכם? האם חטיפת ילדים הולמת את ערכי האסלאם. אנחנו מודים לאזרחי ישראל על התמיכה, שמחים על כל חטוף ששב למשפחתו". 

"אנחנו דורשים ממשלת ישראל להחזיר אותם, כל יום שעובר מסכן אותנו. אנו מודים לנשיא ארצות הברית, אמיר קטאר ונשיא מצרים, ומבקשים את התערבותם בשחרורם, כמו גם בהכנסת צלב האדום ליקירינו", הוסיפה. 

דבורה פוקס, בת דודה של שירי, ל"מעריב": "אנחנו מבקשים מממשלת ישראל שידרשו שהם יהיו חלק מהעסקה הזו. דורשים ששני הילדים הקטנים יחזרו הביתה, הם לא אוייבים ושישוחררו ביחד עם שירי. בכל יום מקבלים את רשימת המשתחררים ויודעים שהם לא ברשימה. מבקשים שיעשו הכל אותם בעסקה הזו, שיחזרו מחר".