שני גורן בת ה-29 לא הייתה בין החטופים שהשתחררו במסגרת עסקת החטופים עם מחבלי החמאס, אך חטופים שחזרו מהשבי, סיפקו למשפחתה של שני תקווה נוספת לחזרתה, והעלו חיוך על פני בני המשפחה.

שירה גורן, אחותה של שני, קיבלה הבוקר (רביעי) שיחה ממשפחתו של איתן יהלומי, ששוחרר מהשבי, כך היא סיפרה לאורי סלע, כתב וואלה!. "סבתא של איתן סיפרה שאחרי 16 ימים כינסו אותם למקום יחד. הוא זיהה את שני ומהרגע הראשון עד הסוף היא הייתה איתו ודאגה לו. לאימא שלו, בת שבע, היה חשוב להתקשר ולספר שאמר ששני נתנה חלק מהאוכל שלה כדי שיהיה לו גם. אם הייתה צריכה לתת מהאוכל כנראה שאין להם מספיק", סיפרה שירה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כיכר החטופים בתל אביב (צילום :אבשלום ששוני)

לדברי גורן, שני עבדה כמדריכה בקיבוץ ניר עוז במסגרת הבלתי פורמלית, בבית הילדים, שם הכירה את איתן: "היא הייתה מדריכה שלו הרבה מאוד שנים, כבר יותר משש שנים היא מלווה אותו. לפני שלושה שבועות דיברתי עם הסבתא והיא אמרה שהיא מקווה ששני עם איתן כדי שתשמור עליו. ואמרתי לה שאני מקווה גם כדי שהוא ישמור עליה בחזרה".

עוד היא שיתפה כי "הם אמרו ששני בגדול בסדר, שהיא דואגת ומטפלת בכולם. הם ציטטו מילים שהיא תמיד אומרת ואמרה גם שם וככה הבנתי שהיא בתפקוד. למשל, אחד הילדים שהיו איתם קצת איבד את זה אז היא הסתכלה עליו בעיניים ואמרה לו 'בוא נרגיע'. ככה היא מדברת איתם תמיד. במבט היא יכולה להרגיע. זה מאוד הרגיע אותנו לשמוע את זה, שהיא עדיין היא. שאני אקבל אותה כמו שהיא בחזרה, כי הפחד הכי גדול הוא שאנחנו לא יודעים איך היא תחזור אלינו, מבחינה נפשית".

היא הוסיפה: "יש הרבה ילדים שנשארו כאן ומחכים לה. מי ששרד את האירוע וגם מי שחזר. הצוות החינוכי מחכה לה שתבוא לאפס את כולם".