איתי רגב בן ה-18 חזר הלילה (בין רביעי לחמישי) לישראל, לאחר ששהה בשבי החמאס מעל ל-50 ימים. איתי נחטף יחד עם אחותו מיה, שהשתחררה לפני מספר ימים במהלך אחת הפעימות הקודמות. 

דמעות בבית החולים: המפגש המרגש בין מיה רגב למשפחתה | צפו
"נחבק אותה חזק": מצבה של מיה רגב, שנפצעה במהלך חטיפתה מהמסיבה ברעים, יציב

על אף שבמסגרת הסכם הפסקת האש התחייב ארגון הטרור שלא להפריד בין בני משפחה שנמצאים ב"קטגוריה", הוא נשאר בשבי בעת שהשתחררה, דבר שעורר זעם וכאב גדול בקרב המשפחה. כעת, הוא סוף סוף עומד להתאחד עם מיה ועם שאר בני המשפחה. 

לילך אבוהב, דודה של מאיה ואיתי רגב, ששב הלילה לישראל, סיפרה לחדשות 12 על ההתרגשות מחזרת השניים לישראל: "אושר שאי אפשר לתאר אותו, משפחה שנולדה מחדש. אין מילים לתאר את המצב הזה, אנחנו רוצים לחבק אותם מחדש".

על רקע שחרורו, מטה החטופים פרסם לפני זמן קצר, מידע אודותיו. הוא סיים תיכון ומעיד כי הוא בתקופה הטובה ביותר שלו, בלי מחויבויות, תקופה של מסיבות וחברים. איתי הוא ספורטאי, שיחק כדורגל עד כיתה י"א ברמת השרון ובמכבי הרצליה. אוהד את בית"ר ירושלים ואת ברצלונה.

חבריו מעידים עליו שהוא שובה לב ומלא קסם ובו בזמן "שטותניק" אמיתי. הוא ומיה אחותו, חברים טובים מאוד. המשפחה בילתה במקסיקו עד יום המסיבה, הוא לא היה אמור להיות בה אבל מיה קנתה לו כרטיס כשהיו במקסיקו.