שני גורן בת ה-29, שנחטפה ביום הטבח הקשה בדרום הארץ, חוזרת היום (חמישי) לישראל, אחרי שהייתה בשבי החמאס במשך מעל ל-50 ימים. היא צפויה להתאחד עם איתן יהלומי, אחד הילדים שהשתחררו בפעימות הקודמות, שלו דאגה במהלך תקופתו בשבי. 

לפני מספר ימים וחזרתו של איתן הבייתה, סיפרה אחותה שירה לכתב "וואלה!" אורי סלע, על הקשר המיוחד שנרקם בין השניים. "סבתא של איתן סיפרה שאחרי 16 ימים כינסו אותם למקום יחד. הוא זיהה את שני ומהרגע הראשון עד הסוף היא הייתה איתו ודאגה לו", ציינה. 

מייה שם, עם הגעתה ארצה הערב לבסיס חיל האוויר בחצרים, במפגש מרגש עם אמה ואחיה (צילום :ללא קרדיט)

עוד הוסיפה: "לאימא שלו, בת שבע, היה חשוב להתקשר ולספר שאמר ששני נתנה חלק מהאוכל שלה כדי שיהיה לו גם. אם הייתה צריכה לתת מהאוכל כנראה שאין להם מספיק".

לדברי גורן, שני עבדה כמדריכה בקיבוץ ניר עוז במסגרת הבלתי פורמלית, בבית הילדים, שם הכירה את איתן: "היא הייתה מדריכה שלו הרבה מאוד שנים, כבר יותר משש שנים היא מלווה אותו. לפני שלושה שבועות דיברתי עם הסבתא והיא אמרה שהיא מקווה ששני עם איתן כדי שתשמור עליו. ואמרתי לה שאני מקווה גם כדי שהוא ישמור עליה בחזרה".

עוד היא שיתפה כי "הם אמרו ששני בגדול בסדר, שהיא דואגת ומטפלת בכולם. הם ציטטו מילים שהיא תמיד אומרת ואמרה גם שם וככה הבנתי שהיא בתפקוד. למשל, אחד הילדים שהיו איתם קצת איבד את זה אז היא הסתכלה עליו בעיניים ואמרה לו 'בוא נרגיע'. ככה היא מדברת איתם תמיד. במבט היא יכולה להרגיע. זה מאוד הרגיע אותנו לשמוע את זה, שהיא עדיין היא. שאני אקבל אותה כמו שהיא בחזרה, כי הפחד הכי גדול הוא שאנחנו לא יודעים איך היא תחזור אלינו, מבחינה נפשית".