"חרבות ברזל": עד שקרסה הפסקת האש בלחימה ברצועה, שוחררו חזרה ארצה 106 חטופים שהיו בשבי החמאס, מהם 80 ישראלים. לאחר שחזרו, מדינה שלמה הייתה עדה לזוועות ולתנאים הקשים שבהם הוחזקו בידי ארגון הטרור ברצועת עזה. משפחות שלמות ישבו בשבי, אבות, אמהות, ילדים, סבים וסבתות, וכעת אנו ממשיכים לשמוע את העדויות הקשות.

אחד הסיפורים קורעי הלב הוא סיפורם של אמה ויולי קוניו בנות ה-3, שנחטפו בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, יחד עם אמן בת ה-34. זאת, כשהאבא נותר בשבי החמאס. סבן של התאומות, רמוס, שוחח הערב (ראשון) עם רפי רשף בערוץ 12, ושיתף: "לקחו את יולי בשלב מסוים למקום אחר בנפרד מיתר המשפחה. הפרידו בין הבנות התאומות יומיים אחרי שנחטפו. פתאום שרון אמא שלהן שמעה בכי והיא אומרת פתאום: 'זה הבכי של יולי!'. וזו אכן הייתה יולי שהן פגשו אותה כשעברו ממקום מסתור אחד למקום מסתור אחר". לדבריו, "הן היו חייבות לדבר בלחש מוחלט, היה מותר להן לשבת או לקום". 

שרון קוניו בת 34, עובדת כיועצת אישית לראש מועצת אשכול, גדי ירקוני. בנותיה, התאומות יולי ואמה, הן אהבת חייה. היא הכירה את בן זוגה דוד קוניו, בעת עבודת יח"צ על סרט בו גילם את הדמות הראשית. השניים התאהבו ומאז הם ביחד. דוד קוניו נחטף לעזה יחד עם אחיו אריאל ביום שבת הארור מקיבוץ ניר עוז.