מלחמת חרבות ברזל: בני הנוער ששוחררו משבי חמאס חזרו לרשתות החברתיות, ומגלים הומור לגבי הסיטואציה הטרגית אליה נקלעו. עלמה אור בת ה-13 פרסמה היום (ראשון) סרטון בטיקטוק ובו היא נראית רוקדת עם חברתה, והכיתוב המצורף "ורדים אדומות, הטרנד נמאס – אבל אני יצאתי משבי חמאס".

מה חמאס רוצה? המטרות של טקסי השחרור המבוימים בעזה
החטופות שחזרו מהשבי בעזה מספרות על הרגעים הקשים: "החמצן הלך ואזל"

אתמול גלי טרשנסקי בת ה-13 פרסמה סרטון מבודח ובו סיפרה על הצד החיובי של המצב שלה: "כשאומרים לי שהכל יקר מדי אבל אני יכולה לקבל הכל בחינם". החטוף יגיל יעקב, שהשתחרר אף הוא בשבוע שעבר משבי חמאס, הגיב: "אני מת".

@1234user59 החיים דבש שחוזרים מהשבי😜#פוריו #עזהלאנד ♬ original sound - omotolaa

בסוף השבוע, אחיה של עלמה - נועם, פרסם סטורי ראשון באינסטגרם, לאחר שובו ארצה. בסרטון נראה נועם בן ה-17 עם חבריו, וסיפר: "אני סופר מעריך את ההודעות מכולם, זה לא מובן מאליו", הוא הוסיף: "אני בסדר, כמו שאתם רואים אני כבר יוצא עם חברים. נשאר עוד אחד שיחזור, ונעבור את זה, בינתיים נמשיך להיות חזקים".

נועם אור ששוחרר משבי חמאס (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

גם החיילת אורי מגידיש, ששוחררה מהשבי במבצע חילוץ של צה"ל, פרסמה בשבוע שעבר סרטון ראשון. בסרטון נראית מגידיש בביתה, כשהיא מחויכת. "אני שמחה לראות את כל הסרטונים המרגשים של החטופים שחוזרים הביתה", אמרה. "ואני מאחלת לכל המשפחות להתאחד, ולזכות לרגעים כמו שאני חוויתי".

אורי מגידיש בסרטון ראשון מאז שחזרה מהשבי (צילום :רשתות חברתיות)

הסרטונים בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]