לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, הודיעו היום (שישי) נציגי צה"ל למשפחותיהם של רב"ט ניק בייזר ז"ל וסמל רון שרמן ז״ל, שנחטפו ביום שבת ה-7 באוקטובר על ידי חמאס, על כך שיקירם נרצחו בשבי וגופותיהם חולצו והוחזרו לשטח מדינת ישראל. ברשתות החברתיות הופץ היום (שישי) תיעוד של חמאס מה-7 באוקטובר שבו נראים השניים חיים.

צה"ל: גופותיהם של רב"ט ניק בייזר וסמל רון שרמן חולצו מהרצועה לישראל

סרטון של ניק בייזר ז"ל כשנחטף לרצועת עזה על ידי החמאס (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

בסרטון אחד רואים את ניק בייזר ז"ל, שנחטף מהבסיס שבו שירת ליד ארז, כשהוא חי ונושם ונראה במצב טוב ללא פציעות. אמו אמרה ל"מעריב" על הסרטון: "בשעה 12:00 קיבלנו סרטון שהופץ בטלגרם, שם ראיתי שהבן שלי נחטף יחד עם עוד שני חיילים מהבסיס שלו".

בצילום מסך מסרטון נוסף, נראה רון שרמן ז"ל, שגם הוא נחטף מהבסיס שלו, מבוהל. רון היה אסמטי ושהה בשבי ללא טיפול רפואי וללא המשאף שלו. משפחתו חששה לחייו ואף הפעילה לחץ על הצלב האדום בכדי להעביר לו את התרופות, לחץ שלא נענה. בהתכתבות האחרונה שלו עם אימו כתב לה: "זהו זה נגמר, אוהב אתכם".

ההתכתבות האחרונה של רון שרמן (צילום: צילום מסך)
ההתכתבות האחרונה של רון שרמן (צילום: צילום מסך)

נזכיר ברצועת עזה ישנם עדיין כ-130 חטופים, יחד עם אברה מנגיסטו, הישאם א-סייד, הדר גולדין ז"ל ואורון שאול ז"ל.

התמונה של רון שרמן ז"ל בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]