הותר לפרסום: החטופה ענבר היימן בת ה-27 מחיפה, נרצחה בשבי חמאס. ענבר היימן הייתה אמנית ציורי רחוב וגרפיטי, המוכרת בשם "PINK", נחטפה ממסיבת "נובה" בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר.

משפחתה ספדה: "נלחמנו במשך 70 יום, לא עצמנו עין, עשינו כל מה שיכולנו. ענבר נחטפה פצועה וידענו שזמנה שאול. ולמרות זאת לא איבדנו תקווה לרגע. ענבר תחסר לנו בכל יום, שכן היא הייתה אור גדול לעולם הזה ונגעה בכל כך הרבה אנשים ולבבות.  קוראים להחזרת כל החטופים והחטופות שעדיין בשבי החמאס שזמנם אוזל".

ממטה משפחות החטופים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת היימן. ענבר היימן בת 27 מחיפה. בחורה מחוננת, מלאת אהבה והכלה עם נתינה אין סופית. בחורה יצירתית ומלאה בשמחת חיים.  ענבר היא חובבת אומנות מושבעת. היא אומנית גרפיטי וגם למדה במגמת קולנוע בתיכון והיא אוהדת של מכבי חיפה. היא הכירה את בן זוגה נועם אלון בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה  לפני כמעט שנתיים. החודש הם היו אמורים להתחיל את שנתם הרביעית בלימודים".

"ענבר הייתה מלאה באהבה ונתינה. בשבת השחורה היא תכננה ללכת למשחק כדורגל עם בן זוגה ולנסוע לנופש בסיני. ענבר היימן הייתה בפסטיבל הטבע ברעים, היא ברחה מהמסיבה יחד עם שני הבחורים עד שנתפסה על ידי מחבלים רכובים על אופנוע. ענבר הותירה אחריה שני הורים ואח".